Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Finnország, szerelem

2010.01.18. 15:37 | Bambi101 | komment

Címkék: finnország helsinki

Ezt még ki kell, hogy írjam magamból :)

Nemsokára megint megyek Finnországba! Amióta egy finn cégnél dolgozom, ez az x-edik alkalom, de még sosem csalódtam, mindig kaland volt, a szó legjobb értelmében!

És nemcsak a szabadidő jó, de dolgozni is jó velük. Mert tudnak. Mert akarnak. Mert senki sem ideges. Mert ott még nem találkoztam azzal, hogy bárki fúrt volna valakit. Mert van "munkakultúrájuk" (erre van egy másik szó? mert ez ronda) Ok, néha lassúak. Néha a problémák megoldódnak maguktól. Néha nem válaszolnak, ha nincs kedvük. Még annyit sem, hogy ööö. De kit érdekel? Bevallottan elfogult vagyok velük és az országgal szemben! Szerintem minden jó, ami finn. Legyen az Kimi Raikkonen vagy a Nokia. Vagy a Marimekko. Mindegy. Én Finland-fun vagyok.

Szóval jövő héten pénteken megyek és majd csak csütörtökön jövök haza. Ebből kedden és szerdán egy tréningen fogok ülni (amire ki kéne olvasni a könyvet, amit küldtek és amit én még ki sem nyitottam), de a hétvége abszolút az enyém!!!

Fogok menni állatkertben: http://www.korkeasaari.fi/services/visitorinformation

(egyenlőre még nem tudok beszúrni sem linket, sem képet, sőt a fejlécen sem tudok egyenlőre változtatni, de majd megtanulom. Nem most. Most nem érek rá.)

Aztán fogok shoppingolni Marimekko-nál, és találkozom egy finn barátnőmmel is :)

Ez lesz nekem a 2009-es nyaralás, ami tavaly kimaradt, de most...!

Szóval egy full hétvége, csak Helsinki és én! Már előre vigyorgok, ha csak rágondolok :)

Pedig nem fogok találkozni Kimi Raikkonennel sem (pedig nagyon-nagyon-nagyon-nagyon szeretnék), nem megyek majd The Rasmus koncertre sem (mert nem lesz), és még hoki meccsre sem megyek, mert olyan idióta időpontokban lesznek a meccsek, hogy fizikailag képtelen lennék megoldani.

De én ott leszek és ez nekem most pont elég :)

 

 

 

 

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása