Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Ups, I did it again

2011.10.31. 20:33 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Tegnap kitört rajtam a vásárolhatnék...

Gondoltam elugrom az Árkádba és veszek sálat, meg sapkát, elvégre szezonja van. És  akkor olcsón megúszom ezt a hangulatot.

Sálat és sapkát nem vettem.

A nyári ruha brutál olcsó volt, nyár meg lesz jövőre is, ugye...

A buliblúz is jó áron volt, mondjuk nem járok túl sokat bulizni, de még minden lehet.

A kosztüm-mellény pont olyan volt, amilyet szerettem volna, bár leértékelve sem volt túl olcsó.

A tollkabát kib....tt drága volt, de nagyon kellett.

A motoros bőrkabátról álmodni sem mertem, viszont akkora szerelembe estünk első látásra, hogy majdnem abban is alszom!

A végösszeget meg most inkább hagyjuk...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása