Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Remek

2011.11.02. 17:30 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Úgy gondoltam, ma reggel bemegyek, szépen elszámolok a rám bízott eszközökkel, majd átveszem a felmondásom és hazajövök.

Ehhez képest reggeltől szerver nélkül, nem működő mailbox-szal, de dolgoztam, nem is keveset. Aztán vártam vagy úgy két órát arra, hogy megmondják, hogy nem, nem mondanak fel nekem, mivel van még egy csomó szar, amit el kéne takarítani.

Így aztán holnaptól itthonról ugyan, de intézhetem a cégbezárást.

Ez a 3. ilyen cégem. Lassan összehozok egy rendes fizetést, csak mondjuk 5 részletben...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása