Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Kártya story

2011.05.26. 13:57 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Vajon miért nem tudok én egyszerűen csinálni semmit?

A napokban kaptam egy sms-t a Citibanktól, hogy valószínűleg lemásolták valahol a kártyám. Felhívtam őket, letiltottuk a kártyámat a biztonság kedvéért és megrendelték nekem az újat. Ami azért is jó hír, mert a régi már kezdett nagyon szakadt lenni és egy csomó helyen alig bírták már lehúzni. Konkrétan gondolkodtam rajta, hogy felhívom őket és kérek egy újat (mellesleg nem tudom ki gyártja a kártyáikat, de nekem ez már a 2., ami szanaszét szakad, pedig nem használom agyon).

Ma meg is érkezik a kártya, nagyon örültem neki, hogy azta, ez de gyors volt és chipes is végre (mert ugye a múltkor hiába kértem olyat, nem adtak), felhívom őket, hogy akkor aktiváljuk, mire kiderül, hogy nem, ez nem az amire vártam.

Ugyanis ez a régi - már letiltott kártyám újragyártása, ami már chipes ugye, de mivel néhány napja a régi kártyám le lett tiltva, ez is le van tiltva, pedig még nem is aktiváltuk. Ezt csak a chip miatt gyártották le.

A következő kártyám pedig már úton van.

Szóval használható kártyám az nincs, de most már kettőt vághatok szét apró darabokra, amiből az egyik konkrétan vadonatúj...

Ja, és azt nem árulták el, hogy hol lett lemásolva a kártyám. Mondjuk az nem lenne egy haszontalan info, szerintem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása