Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Ajaj

2011.11.23. 12:43 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Nem írok, tudom.... már meg is kaptam érte a leszúrást.

Pedig csak azért nem írok, mert nem történik olyan, amit meg tudnék osztani veletek. Minden a szokásos mederben zajlik...

Volt barátnőzés, meg volt nagy hiszti Zs. részéről, amit tökre nem értettem, aztán volt barátnőzés megint, ami egy elég határokat feszegetős beszélgetésbe torkolt. És én persze megint elmondtam a véleményem, ami nem biztos, hogy jó. Fel kéne már fognom, hogy néha az is elég, ha meghallgatom, amit mondani akarnak. Csak ez akkor pont nem megy, ha azt látom, hogy valaki, akit szeretek éppen hülyeséget készül csinálni. Ne értsetek félre, mindenki azt csinál, amit akar, én már arról azért régen leszoktam, hogy tanácsokat adjak, sőt...

Na mindegy, ezen már változtatni nem tudok, meg a bőrömből sem bírok kibújni, ugye.

Aztán volt hajnali kelés az új edzések miatt, ami egy hidegrázó-izzadós pár óra követett itthon, meg némi láz, így aztán a délutáni edzés viszont kimaradt. Most azon gondolkodom, hogy azért a holnap délutáni edzést mégis csak lehet, hogy bevállalom... legfeljebb nem bírom majd, de egye kánya.

Ma viszont Sade koncert lesz, úgyhogy megyek is, és magamba tömöm a Neocitránt és a Coldrexet, mert élvezni szeretném a koncertet és nem pedig punnyadozni rajta!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása