Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Mozi péntek

2011.12.17. 12:52 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Mivel kitartóan semmi van, ezért kénytelen vagyok magamat szórakoztatni. Ez leginkább a Facebookból áll, mondhatni nincs is életem, csak Facebook profilom... de mindegyis.

Azért tegnap újfent rácsodálkoztam, hogy jéé, nekem van még egy csomó filmem letöltve és nem megnézve, szóval hajrá.

Így aztán jól megnéztem a Margin Call-t és az In time-ot is. Sajnos ebben a sorrendben. A Margin Call ugyanis baszott jó!!! Igazán kötelező darab. Eszméletlen sok igazság van benne és ez most nem demagógia, hanem arról beszélek, ahogyan a rendszer működik, kezdve azzal, hogy hogyan rúgnak ki emberek, hogyan hoznak meg döntéseket, hogyan fedik el a hibákat, hogyan és ki fizet meg értük, szóval alap.

Az In time viszont iszonyat szar. Az egyetlen dolog, ami igazán lekötött benne - mondjuk az végig a film alatt - hogy a csajnak milyen jó cipői vannak és milyeneket fut bennük... hiába, tényleg ez volt a legizgibb...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása