Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Semmi

2011.02.03. 00:31 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Ma B.-vel ebédeltem, meg dumáltunk kora estig. Hála az Istennek náluk kezdenek javulni a dolgok otthon.

Aztán, hogy a mai mozgásadag is meglegyen, ismételten hazagyalogoltam. A Liszt Ferenc térről...

Btw, a múltkor - amikor rájöttem, hogy a kedvenc aerobic dvd-m olyan karcos, mint egy jobbfajta bakelit és ettől persze a lejátszó 20 perc után végteleníti magát - letöltöttem néhány aerobicot. Most megnéztem, hogy miket is sikerült beszereznem... többek között Carmen Elektra striptease aerobicját. Megnéztem, hogy mi is ez tulajdonképpen. Hát sírva röhögök! Magam elé képzeltem bármelyik normális pasi arcát, ha egy ilyet dobna neki a barátnője... Goofy-face, no doubt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása