Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Fáradt vagyok

2010.12.28. 20:13 | Bambi101 | Szólj hozzá!

De nagyon.

Tegnap elvitték az utolsó bútorokat is, meg a szaunát is.

Aztán Zs.-vel több, mint 3 órán keresztül pakoltuk a még ott maradt szemetet, nagy élmény volt. (innen is köszi @!) Aztán még kerestünk egy céget, aki ma reggel el is vitte ... volna. Mert ma reggel 9-re érkezett a takarító brigád és nekik ugye üres irodát ígértem.

Aztán reggel meg is érkezett a hulladékos ember, aki közölte, hogy csak az elektromos hulladékot viszi el, a többivel csináljunk, amit akarunk. Akkor Zs. nyomott egy iszonyat gyors telefon-kört és szerzett egy másik csapatot, akik néhány órával később valóban üressé varázsolták az irodát.

Én viszont így reggel 9-től este 6-ig felügyelhettem a takarítókat, akik olyan alaposak, hogy az már szinte túlzás. Mivel nem végeztek, így holnap is mehetek felvigyázni.

Most viszont ülve-állva el tudnék aludni, de Zs. a lelkemre kötötte, hogy nem fekhetek le aludni, abban a reményben, hogy akkor éjszaka viszont majd fogok. Vannak kétségeim, de mindegy. Bár akár alszom, akár nem holnap 8-ra ott kell lennem, mert mostanra mindenkit kizártam az irodából, a beléptető kártyák nem működnek többé, csak velem, meg az én kulcsommal lehet bejutni. Már megint nélkülözhetetlen vagyok :)

Ja, és Ő  már megint betalált. A mai nap kedvenc mondata tőle: Több, mint boldog lenne, ha segíthetne nekem, szóval nagyon szívesen ír nekem ajánlólevelet és megadhatom őt, mint referenciát. Kösz. Ennyire még nem vagyok elkeseredve.

Bazzz, tényleg SpongyaBob megy a TV-ben? Mégiscsak le kéne feküdni aludni...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása