Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Figyelem: csajos, nyafogós következik

2010.07.14. 09:49 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Mert meggyűlt a bajom a körmös nénimmel.

A hétvégén lovaglás közben mindig le szoktuk csekkolni Tetszetőssel egymás körmét. És most hétvégén meglepetten láttam, hogy amit én néhány hónappal ezelőtt kértem a körmös nénitől, majd amit nem csinált meg, azt most szinte egy az egyben megcsinálta Tetszetősnek... Nem értem. Azt értem, hogy biztos nem magyaráztam el értelmesen, de ennyire talán mégsem vagyok hülye.

És valahogy sosem olyat csinál, amilyet szeretnék. Valami mindig kerül bele, ami nem tetszik és amit persze utólag már nem lehet róla leszedni, anélkül, hogy az egész másfél órás procedúrát ne kéne újra kezdeni.

 

Az egyik legjobban sikerült egyértelműen az első volt

 

 

 

 

 

 

 

Aztán jöttek mindenféle vízfestékkel festett és egyéb izékkel kombinált verziók. Ez utóbbi volt az, amit ahelyett csinált nekem, amit kértem...   

 

 Aztán próbálkoztunk az addigiak kombinációival

 

 

 

 

 

 

 

Közben volt egy nagyon brutál, ami ugyan rohadt jól nézett ki, csak éppen egyáltalán nem illett hozzám, ez volt az a bizonyos Hello Kitty verzió

 

 

 

 

 

 

És a tegnapi sem százas, de már legalább erősen közelít ahhoz, amit szeretnék

 

 

 

 

 

Valószínűleg egyrészt velem van a baj, mert nem tudom elmagyarázni pontosan, vagy úgy, hogy a körmös néni is megértse, hogy mit akarok. Aztán meg amikor azt mondja, hogy akkor rak bele egy kis rózsaszínt, ahogy ezt kedden is tette, akkor szólnom kéne, hogy ne, kérlek ne rakj bele rózsaszínt, mert utálom, hogy ilyen babás a körmöm, maradjunk a fehér-ezüst verziónál.

Másrészt meg szerintem vele is van baj, mert neki kéne tudnia, hogy miről beszélek, elvégre ő a szakember. Neki kell tudnia, hogy amikor azt mondom, hogy fehér, meg ezüst és mindez olyan, mintha a virág szirmai műanyagból lennének és az lenne ráragasztva a körömre, akkor az határozottan nem a festékkel festett kétdimenziós változat, hanem a porcelánból formázott virág, úgy, ahogy azt most kedden csinálta.

Szóval nem tudom. Nem tudnék rá semmi rosszat mondani, mert mindig nagyon kedvesen azonnal fogad, ha eltöröm a körmeim és mindig nagyon lelkiismeretesen megcsinálja, de valahogy sosem olyan, mint amilyet én szeretnék...

Most akkor keressek egy másikat, vagy ne?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása