Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Kurva élet

2010.05.27. 11:45 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Utálom a mai napot!!!

Van, amikor már úgy ébredek, hogy csak szólj hozzám, bazmeg és megütlek! Igen, ezt érzem ma is.

Aztán meg elaludtam és jól elkéstem ( ami azért is szép, mert 10-re járok dolgozni, szóval ehhez képest késtem el!).

Aztán ma lesz a megbeszélésem vele.

Aztán meg valaki hozzáfért a gmailes címlistámhoz és spameket küldözget az összes ismerősömnek, de @ majd jól megjavítja, legalábbis remélem...

Aztán meg a telefonomról eltűntek az utoljára készített képek, amiket pl ide is fel akartam rakni.

Aztán meg... á bazmeg, utálom ezt a mai napot, olyan ideges és feszült vagyok, hogy atomjaimra tudnék robbani!!!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása