Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Változom

2010.05.12. 14:24 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Van nekem egy elméletem. Nem kedves, de az enyém.

Miszerint a pasikban az ész (vagy nevezd, ahogy akarod) és a tesztoszteron szorzata állandó. Persze, ebben is vannak kivételek lefelé is, meg felfelé is.

De szerintem akiben kellően sok a tesztoszteron, abban a szorzat másik eleme, hogyis mondjam, kevesebb. Akibe meg több ész szorult, azok meg általában a tesztoszteronnak vannak híjján.

Nos nekem azok a pasik jönnek be, akikben jóval több a tesztoszteron, mint bármi más...

Eddig nagyon határozottan a hosszú, fekete hajú, sötét szemű pasikat kedveltem. Lehetőleg rockzenész legyen, gitáros egy heavy metál bandában. Legyen tetkója és legyen veszélyes!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

De mostanában mintha kezdene elmenni az ízlésem a nyálasabb pasik felé... szőke haj, kék szem.

Már Totti is gyanús volt, aztán jött Kimi minden mennyiségben. Utána már Alexre is felkaptam a fejem és most már Vincze Ottó is.

Ha David Beckham is elkezd tetszeni, akkor nagyon komoly bajok lesznek! De legalább még mindig a tetkós és veszélyes pasik... és hát egyik sem egy Einstein, ugye.

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Csak én látom, hogy ebben van valami tendencia vagy hallucinálok?

Ja, és ez arról jutott eszembe, hogy mostanában VO-t elég sokat láttam, mert ugya BL volt a TV-ben és nem értettem, hogy miért fészkelte magát be a fejembe. Hát ezért.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása