Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Magenta

2010.04.10. 13:07 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Ez eredetileg a hétvégi színesben kezdődött, de láthatóan belejöttem és akkor inkább kivettem külön bejegyzésbe.

T-Mindenféle nekem megér + 1 bejegyzést. :)

Tehát a Húsvéthoz tartozik még az, hogy ismételten sikerült összeanyáznunk a T-Home-mal. Ugyanis az otthoni vonalas telefonkészülékünk megadta magát (na jó, lehet, hogy leesett amikor porszívóztam arrafelé és beleakadtam a madzagokba...), a lényeg az, hogy már egy jó ideje nem csörög, ami nem is olyan rossz. Innen jött az ötlet, hogy mivel úgysem használjuk, fel kéne függeszteni a szolgáltatást, mert minek fizetjük mi azt, viszont a számunkat meg szeretjük, szóval lemondani nem akartuk.

Így kerültünk az Árkádban lévő T-Pont-ba. Már akkor gyanúsnak kellett volna lennie a dolognak, amikor a középkorú (értsd nálam idősebb) sárgára cigizett ujjú nő minden papír nélkül kb. 5 perc alatt elintézte.

Mondom kellett volna.

De mi csak azt gondoltuk, hogy lám, végre valami a magentás multinál, ami úgy működik, ahogy működnie kell. Aztán hazaértünk. Aztán laptop bakapcsol, internet csatlakozás. Nem megy. Mi a kúrva anyád bajod van már megint? Mindegy, késő este, inkább alszunk. Másnak reggel laptop bekapcsol, internet csatlakozás - nem megy.

Itt már tudtuk. Zs felhívta az ügyfélszolgálatot és igen, a vonalas telefonnal együtt az internetet is kikapcsolták. Remek. Mindegy. Zs kedden rájuk borította az asztalt, visszakapcsolták SOS-ben, panaszlevél megírva magentás zsoldos keze által, szóval ki tudja mi van benne...

Én viszont csak azt szeretném megkérdezni, hogy nekem ezt tudnom kellett volna? Tényleg én vagyok a hülye? Úgy értem a nő egyetlen szóval sem említette az internetet, talán neki látnia kellett volna, hogy ez a két dolog össze van nőve. És hogy tudta Zs kikapcsoltatni azt a szolgáltatást, ami mellesleg az én nevemen van és aminek a számláját én fizetem? (a vonalas telefon Zs nevén van, az internet meg az enyémen) Most várom, hogy megjöjjön a számla és rajta legyen a visszakapcsolási díj, mert akkor vállrólindítható rakétával fogok kopogtatni az ajtajukon... már előre készülök, esküszöm edzek rá.

Aztán pénteken csak úgy a vicc kedvéért meglátogattam még a Mammutban lévő T-Pontot is (mivel még nem tiltottak ki), mert nem küldték a márciusi mobil számlát és gondoltam befizetném. Újabb középkorú, egyenruhában feszengő, a saját életét is gyűlölő közkatona. Azt mondja tavaly (!!!!) szeptember óta van tartozásom! Mondom neki, az nem lehet, mivel a márciusival kb 10 napja kések és már napi 25 sms-t küldenek, hogy most aztán nagyon ki fogják kapcsolni, szóval kizártnak tartom, hogy szeptember óta valami fatális véletlen folytán, merő jóindulatból hallgatnak a tartozásomról. Amúgy meg mivel pénzügyes lennék, ez nálam már olyan szakmai ártalom, hogyha nem is külön programmal (mert már ilyen is van), de azért egy excel táblában tökre követem az eseményeket. Úgy értem minden hó elején megnézem, hogy mit kell abban a hónapban fizetni, amikor kifizetem jól kiszínezem, szóval mindig tudom, hogy mennyi pénzünk van és mit kell még kifizetni, stb. Szóval ki van csukva, hogy tartozásom lenne, főleg nem tavaly szeptember óta. Összadja a számokat - mobiltelefon számológép funkció, naná - nem stimmel.

Gondoltam jó fej leszek, meg ne álljak már itt estig (mellesleg azért kerültek ki a székek az ügyfélszolgálatról, hogyha kényelmetlenebb állni, akkor gyorsabban kihúzok onnan? Mert én biztos nem...), mondom talán keressük meg a márciusi számlát és a márciusi telefon törlesztőrészletet és azt kéne összeadni. Nem győztem meg, még neki futott néhányszor, hogy a szeptemberi számokat is hozzáadja, de végül is levágta. És láss csodát, tényleg csak a márciusiakkal tartozom! De akkor mik azok az összegek ott szeptemberben. És ezt ő kérdezte tőlem!

Nektek azért elmesélem, hogy tavaly szeptemberben elkövettem azt a hibát, hogy a telefon számlát és a törlesztőrészletet összeadtam és egy összegben utaltam át. Nos annak az idiótának, aki lekönyvelte nem volt annyi esze, hogy összeadja a két számot a saját rendszerében, így aztán kreált rá egy virtuális számlát (!) és azt egyenlítette ki a beérkező pénzzel. Nem pénzügyeseknek segítek:

Igy nézett ez ki a T-Multinál

számla                                               - 5.000 ft

törlesztő részlet                                  -10.000 ft

beérkező pénz                                      15.000 f

erre csinált egy virtuális számlát:          - 15.000 ft

tehát az aktuális tartozás                     -15.000 ft még mindig! Ehhez külön gratulálok és szeretném megkérdezni, hogy vajon mit szól Apeh bácsi az ilyen szolgáltatás nélküli "csak úgy" számlákhoz...

Ezt kb. két hétig bogóztuk egy szerencsétlen ügyfélszolgálatossal, mire rájöttünk és kijavították. Úgy látszik azért nem teljesen...

Ok, túljutunk ezen, befizetem a befizetni valót és akkor elkövetem a következő hibát. Megkérem, hogy állítsuk már be a távszámlát.

Ezzel már nem fárasztok senkit, kb 1/2 óra kellett a két gomb megnyomásához és 1 telefonos segítség.

Szóval így jártam én a T-Izével és még nincs vége.

Ezt meg csak úgy találtam, amikor a T-s képet kerestem, esküszöm még a kép címe is T-Mobile! Tessék rágoogle-izni!

Szép és kifejező.

(hazudtam, T-Home és amúgy egy reklám) 

 

 

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása