Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Sotheby's

2010.03.25. 16:02 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Nehezen tudnám megmagyarázni, hogy mit is keresek a Sotheby's honlapján, de rendesen meglepődtem!

Gondoltátok volna, hogy egy Renoir-t meg lehet már venni kb 30.000 amerika dollárért is???

Én azt hittem sokkal durvább ára van... sőt, azt sem tudtam, hogy ilyet lehet venni. Azt hittem, akinek ilyen van, az nagyon de nagyon vigyáz rá és semmi pénzért sem akar tőle megszabadulni!

Basszus, vennem kell egy ilyet!!!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása