Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Az első

2011.10.09. 09:44 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Állítólag az első mindig emlékezetes.

Én tegnap begyűjtöttem az első közlekedési bírságomat.

Láttam  én a behajtani tilost, csak nekem sajnos pont arra kellett mennem és késésben voltam, szóval azt gondoltam, hogy a kivéve célforgalom - vagy valami ilyesmi - na az pont nekem szól.

Mennyibe kerül manapság egy ilyen?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása