Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Zs. next

2011.09.19. 20:31 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Megadtam magam a hetek óta tartó terrornak.

Illetve inkább csak úgy félig-meddig. Ez viszont már elég volt ahhoz, hogy Zs. ma minden rá- ill. lebeszélő képességem ellenére megvette az autót ma.

Hitelre.

Hiába mutattam meg, hogy a jelen helyzetben - vagyis hogy van fizetésem és csak 1 autót kell fenntartani - mennyi pénzt tudnánk félretenni és mennyire belátható időn belül meg tudnánk venni a kinézett árkategóriájú autót, Ő ezt az autót akarta és most.

Aztán azt is megmutattam neki, hogy ha mondjuk valami történik és nekem nem lesz munkám és fizetésem, akkor mekkora mínuszban vagyunk az 1 autóval is, majd azt is megmutattam, hogy mekkora brutál mínuszban leszünk a 2 autóval. Nem érdekelte.

Mutattam azt is, hogy mennyi pénzünk van a bankszámlán és az vész esetén mire elég, majd azt is, hogyha most ebből veszünk egy autót, akkor pont semmire sem elég. Nem hatottam meg.

Így, leginkább azért, hogy hagyjon végre békén - azt mondtam, csináljon, amit akar.

Ő pedig meg akarta venni az autót.

Majd kiderült, hogy egy olyan bankkal van szerződése a dílernek, akit oldalakon keresztül szidnak a neten, mivel annyira inkorrekt. Ez sem érdekelte, mert neki ez az autó kellett.

Aztán kiderült, hogy a törlesztő részlet sem annyi, hanem már most több, mint amiről szó volt. Gondolom senkit sem fog meglepni, hogy Zs.-t ez sem érdekelte.

Azt azért még tegyük hozzá, hogy mindezt természetesen miattam csinálta, vagyis azért hogy én is autóval tudjak járni mindennap. Vagy inkább azért, mert tizenvalahány év autózás után képtelen hetente kétszer BKV-zni, amikor az edzés miatt nálam van az autó. Az, hogy amióta autónk van, mindig ő járt vele, miközben én hidegben-melegben nyomtam a tömegközlekedést, az egészen idáig rendben volt.

Nem nagyon tudok erre mit mondani.

Én úgy látom, hogy nyílegyenesen megy a szakadék felé, pedig jó néhány tábla volt, hogy vigyázz!

Az én gondom pedig ezen felül még az is, hogy mindezt ennyire átlátszó hazugsággal, ekkora konoksággal teszi és értelemszerűen engem is magával fog rántani.

Mondjuk majd a bíróság szépen kiszámolja, hogy kinek mekkora rész jár ezekből a Zs. által begyűjtött hitelekből és akkor sokkal könnyebben fogok lélegezni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása