Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Mostanában

2011.07.23. 17:05 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Csütörtökön kellett volna "B" céget hívnom, de úgy alakult, hogy nem tudtam őket hívni, majd pénteken többször is neki futottam, de nem tudtam elérni őket. Nem baj, azóta már kitaláltam, hogy nem is akarok én odamenni dolgozni, semmi pénzért sem.

"A" cég baszott hívni csütörtökön és pénteken is, aztán péntek délután rájuk csörögtem, de akkor már természetesen nem volt bent senki.

Csütörtökön a csajokkal lájtos kávézós, dumálós este. Kicsit fáradtak voltunk...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Közben olvasok. Túl vagyok a Vagina monológokon, amit nem értek. Mert azt értem, ha valaki nevet az autójának - a mienknek is mindig volt - esetleg még a mosógép elnevezését is el tudom fogadni, de hogy valaki azon gondolkozzon, hogy mit viselne az egyik testrésze vagy mit mondana, na az már az agyrém kategória. Ja, és szerintem nevet adni neki az olyan... olyan pasi agylövés. Szerintem. Amúgy meg az ilyet nem a pszichológusok szokták kezelni, mármint ha azon gondolkodnék, hogy mondjuk a bal kezemnek milyen nevet adjak és mit viselne, meg mit mondana?

Rejtő Jenővel is szörnyen próbálkozom, de nem és nem megy. Nem értem, hogy hogy szeretheti ezt bárki, amikor nekem kész kínszenvedés!

Aztán barátnő megmentett, mivel kölcsönadta a Millenium trilógiát, így most azt nyomom éppen, ezerrel. Az első kötet kivégezve, a pasi eszméletlen jól ír, pedig kicsit féltem, hogy a film után nem jó ötlet elolvasni a könyvet, pedig de.

Aztán ma Zs. elszabotálta a mai programot, ami a Nyíregyházi állatkert meglátogatása lett volna. Kezdte ott, hogy eltüntette az itthon található készpénzt, majd folytatta azzal, hogy a 6 órás indulás helyett 10-kor kelt fel és mivel úgy volt, hogy engem is ő kelt, így aztán ez a program ugrott. Majd miután megadó sóhajjal visszafeküdtem, hogy akkor ezek szerint alhatok még (ja, 4-kor feküdtem le) most arra ébredek, hogy ha enni akarok, akkor az ebédet-vacsit-vagy akármit is nekem kell megfőznöm.Ja, és elhúzott itthonról, állítólag dolgozni.

Most elmegyek és úszom egy háromórásat a kádba, mivel a fürdőszobától idáig érzem a Tetszetős által beszerzett, kézzel készített brutál szappan illatát, és fürödhetnékem támadt. A nyári cseresznyének van ilyen illata, de közelről a holt tengeri sós és a tengeri betegség névre hallgató, amúgy a tengeri betegség elleni cucc is eszméletlen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Holnap meg J.-vel ebéd.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása