Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Két fél az nem egy egész

2011.07.15. 20:35 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Mert most éppen van két fél állásajánlatom.

Egyik sem az, amit a múltkor kitaláltam és amit már nem is akarok.

Mindegyik a mostani valamilyen jellegű folytatása, de két teljesen különböző irányba és egyik sem 100% egyelőre.

Van tehát "A" cég és "B" cég.

"A" kisebb, mint "B". Sokkal.

"A" cégnél magasabb beosztásba kerülnék, a magam ura lennék nagyrészben, "B"-nél a nyakamon ülne a főnök, aki nem túl szimpatikus, sőt...

"A" cégnél változatosabb lenne a munka és sokkal inkább nekem való, "B"-nél jó nagy szívás és főleg az, amit nem is nagyon szeretek.

"A" többet fizet, igaz hivatalosan kevesebbet, mint "B".

"A" cégnél nem biztos, hogy tudok utazni, de nem is kizárt, "B"-nél biztosan sokat kéne utazni és én azt imádom. És nagyrészt Ázsiába, ami mostanában igencsak foglalkoztat. Mondjuk ha "A" cégnél ki tudok bulizni egy utazást, az is Ázsia lesz...

"B" cégnél amúgy is olcsóbban hozzá tudnék jutni utazásokhoz, mert az egy olyan hely. Ha "A"-hoz megyek, ezeket teljes összegben nekem kell/kéne állnom, szóval valószínűleg ezek kimaradnak az életemből.

Mindkét cég magyar, mindkét cég terjeszkedni akar hosszútávon, mindkét helyen kulcsszerepem lenne benne.

"A" cégnél valakit le kell váltanom, aki ezt még nem tudja, és csak a jövő héten fogják kitalálni, hogy hogyan és mikor.

"B" cégnél szintén jövő héten derül ki, hogy a terjeszkedés milyen formában fog megvalósulni, az egyik formához nem kellenék és akkor ez az ajánlat tulajdonképpen nem is létezik. A másik formában augusztus 1-től kezdhetnék.

Szóval most van két fél állásajánlatom.

Az külön bájos, hogy ma kaptam a kezembe azt a Dior cuccost, amit ugye beígértem magamnak, ha lesz állásom. (csak muszáj volt megrendelnem, mert elképesztően jó áron volt, majdnem fele annyiba került).

És mielőtt bementem ma "B" céghez az állásinterjúra, előtte 9 perccel hívott "A" cég, hogy akkor engem akarnak, csak még a mikor és hogyant nem tudják.

Nagyon remélem, hogy azért a két szék között nem a padlón fogok kikötni.

De gondolkodjunk pozitívan.

Ja, és én inkább "A" céget szeretném.

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása