Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Hmm, finom

2011.10.13. 16:30 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Ezt ma reggel fedeztem fel magamon, gondolom valamikor kedden szereztem, az edzésen. De egyáltalán nem emlékszem, hogy mikor... Istenem, szeretem én ezt, de nagyon! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

És akkor ma 1 órát töltöttem azzal, hogy egy mocskos, gyárszerű épület lépcsőházában rohangáltam fel-alá, ezt megtettem négykézláb is, majd nyomtam fejjel lefelé, szintén a lépcsőn fekvőtámaszt.

És némi időt azzal is eltöltöttem, hogy hanyatt feküdtem a lépcsőn, miközben egy pasi volt a lábam között, aki ütött-vert, miközben én rugdostam le magamról.

Most pedig megmutatom ugyanazt a testrészem, ami az előző képen van, csak most már az edzés után, meg a másikat is belőle:

 

 

 

 

 

 

 

Azt hiszem holnap nem szoknyában megyek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása