Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Pipa

2011.07.11. 00:38 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Jóga- pipa

Fürdés

Rántott husi és krumplipüré legyártása - pipa

Fürdés

Pilates - nem volt tervben, de baromira büszke vagyok magamra, szóval ez olyan bónusz pipa

Fürdés

 

Amúgy kapja be az időjárás. Hogy az Isten nyilában lehet ilyen kurva kib...tt meleg? Most függetlenül az én hülyeségemtől, hogy nekem 40 fokban kell szanaszét izzadnom magam, meg rántott húst sütni, ez kibírhatatlan. Gyűlölöm.

Valamit kavarnom kell, hogy meghívjanak Finnországba. Vagy B. előrehozhatná az esküvőjét, ha már úgyis terhes és akkor mehetnék Angliába. Vagy valami. Ráadásul nem tűnik úgy, hogy vége lenne...

Ja, és azon gondolkodom, hogy el kéne menni szolizni. Nekem ez is nyáron jut eszembe, amikor mindenki napozik, de egyrészt senkit  sem sokkolnék fürdőruhában, másodszor meg ugye utálom a meleget, a strandokat meg különösen utálom, a Balcsihoz kéne valaki a levisz, szóval az ez évi barnaság beszerzésének egyetlen módja a szoli. Csak ne lenne 4 buszmegállóra tőlem, mert ebben a melegben még oda is lusta vagyok elmenni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása