Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Még mindig

2011.06.29. 21:55 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Még mindig olvasok.

Most éppen Vavyan Fable-t és Popper Pétert felváltva. Kissé hullámvasutas.

Néha főzök, de éhes nem vagyok. A piacra kitartóan járunk, a szarvasgombát messze elkerüljük.

A barátnőm apukája meghalt, ő kivan. J. hazajött Skóciából, hozott nekem zselés szemhéjtust - olyat, amit itthon pont nem lehet kapni - és Starbucks bögrét.

Fel kéne hívni Tetszetőst, kéne már egyet dumálni. Majd. Ez a hét zűrös.

Holnap megyek az Apehba, ahol kifogtam a világ legpuhányabb ellenőrét. Húztam ezt a szerencsétlen vizsgálatot, mint a rétestésztát, mert amíg van a cég, addig van fizu is. Kért jegyzőkönyvet, meg fűt-fát, mondtam, majd ha minden egyben lesz, beviszem. Hát inkább mindent elhitt nekem, de nem bírta kivárni.

Pénteken interjú szakmai teszttel, erre konkrétan csak azért megyek el, hogy lenyúljam a tesztet, aztán majd ebből lehet készülni a következőre. Mindenesetre a hátam közepére sem kívánom.

Ma vettünk Sade koncertjegyet. Zs.-nek és nekem is névnapi ajándék. Egyikünknek akkor lesz a névnapja, amikor a koncert, a másikunknak meg mostanában van/volt.

És még mindig olvasok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása