Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Madrapur

2011.06.18. 01:19 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Miután befejeztem a Joe Eszterhas önéletrajzot, muszáj volt valami más műfajt olvasnom.

Nem állítom, hogy Merle a legjobb választás volt.

A Madrapur mindenesetre eléggé elgondolkodtató, kissé depresszív, de felettébb érdekes.

Ja, és annak idején, amikor középiskolás koromban kitört rajtam a Merle láz és megvettem ezt a kötetet (mondjuk inkább csak vettem őket, de Merlétől mindig is tartottam egy kicsit, így aztán nem is olvastam el őket), ez a könyv mindössze 850 forintba került.

Most, hogy arra készülök, eladom a könyveim nagy részét, előtte azért elolvasnám őket. Bár lehet, hogy ezek után ezt a könyvet pont nem fogom eladni. Ha mindegyikkel így fogok járni, az vicces lesz.

És akkor most legyen a következő mondjuk Kundera.

 

Up-date: Kundera Tréfája kivégezve. A következő megint egy Merle legyen vagy még egy Kundera? Mindkettőből van még...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása