Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Ezt nem tudom, hogy csináltam

2011.04.04. 12:36 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Ugyanis ma majdnem felgyújtottam a lakást és azt nem hiszem, hogy túl éltem volna...

Történt ugyanis, hogy hajnali fél 5-kor felkeltem, mert egyrészt kialudtam magam, másrészt meg éhes voltam. Viszont nem volt itthon friss péksüti, hát gondoltam akkor legyen bundás.

Meg is csináltam, Zs. külön örült, mert friss meleg bundás zsömit vihetett magával reggelire. Amikor készen voltam, akkor szépen beültem a nappaliba a reggelimmel, majd visszafeküdtem.

Éreztem én, hogy nagyon olaj szag van, de gondoltam bejött a szobába és bennrekedt a szag, majd elmúlik.

Aztán olyan 10 óra körül kibaktattam és rutinból ránéztem a gáztűzhelyre, hát NEM ZÁRTAM EL A GÁZT AZ OLAJ ALATT!!!

5 órán keresztül volt ott a serpenyő az olajjal!

Egyrészt nem értem, hogy hogyan lehettem ennyire hülye, máskor mint egy kényszer-beteg, ötször is képes vagyok ellenőrizni, hogy pl. bezártam-e a bejárati ajtót, most meg nem néztem rá a gáztűzhelyre, de még csak le sem vettem onnan a serpenyőt.

Aztán azt sem értem, hogy hogy a szöszbe nem gyulladt ez ki...

Így utólag végig gondolva esélyem se lett volna, mivel aludtam, gondolom a füsttől először füstmérgezést kaptam volna és csak aztán gyulladt volna ki a lakás, de füstmérgezéssel nehéz oltani...

Azt meg nem is tudom, hogy mivel oltottam volna, ha egyáltalán kellett volna, mert ugye olajat nem oltunk vízzel...

Szóval így haltam én majdnem meg ma.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása