Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Felébredtem

2011.03.01. 23:59 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Tegnap éjjel-hajnalban a kqva Strawberry.net miatt 1/2 5-kor feküdtem le. Igen, máskor más miatt fekszem le ugyanekkor, de ez most lényegtelen. Ott ugyanis eredeti és márkás smink cuccokat lehet venni és sokkal jobb áron, mint a boltban. Pl. az én 16 ezer forintos Dior szemhéjpúderem ott csak 12 ezer, ami szerintem már ha 1-et veszel is megéri, de én tegnap 3 órányi tátott szájú válogatás után 150 ezer forint összegben töltöttem meg a virtuális kosaram...

Aztán 4 órával később már totál kómában másztam is ki az ágyból, mivel jött a villanyszerelő szétszedni a tegnapi rack szekrényt, meg volt még bedarálni való kiselejtezett papír is, konkrétan derék magasan, 4 méter hosszan.

Villanyszerelő megtette, amit meg kellett tennie, aztán dél körül érkeztek az elektromos hulladékosok és most már valóban elvittek mindent, majd 4 körül megérkezett a papír hulladékos brigád is. Akkor én már 6 órája csak daráltam a papírokat rendületlenül. Míg ők lepakolták a 400 kg (nem viccelek, tényleg ennyi volt!) üres dossziét és dobozt, meg az addig már ledarált számla és egyéb doksi hegyeket, én folytattam a darálást. Amikor az utolsó kört vitték le, akkor daráltam le az utolsó darab papírt. Akkor volt 5 óra.

Még azért 3 doboznyi cuccot kimentettem a szemétből, hátha az Apehnak vagy valakinek még kéne, de ha ezeket és a darálót Zs. holnap elhozza, akkor mostmáraztán tényleg teljesen kiürítettem az irodát és eltüntettem 10 év nyomait...

Amikor hazaestem, már csak kúszni-mászni bírtam. Fájt a vállam, a hátam, a derekam, a lábam. A kezem tele van apró vágásokkal, amit a papír csinált. Amint hazaértem,már estem is be az ágyba. Gond nélkül aludtam el 1 percen belül.

És most felébredtem. Azt hiszem körülnézek egy kicsit a Strawberry.neten...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása