Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Vendégposzt 2:

2010.12.04. 22:34 | Bambi101 | 4 komment

2010.12.04. 22:18 PerverzBabi


Előszó: Wolf Kati búcsúzásával nyilvánvalóvá vált, hogy már mindenkinek megvan az esélye arra, hogy utoljára lássuk. És bár ez a műsor sem hozott maradandót, az elmúlt 3 hónapban mégis hozzánk nőttek a résztvevők. Szerintem elég jó odds-cal Castag Tomi fog kiesni.

19:30 - Kezdődik.
19:39 - Nikolas. Earth, Wind & Fire: Boogie Wonderland. Nem volt olyan unalmas, mint máskor, de nem hozott lázba még így sem.
19:48 - Norbi. Tankcsapda: Örökké tart. De előtte... Basszus, kiderült, hogy tud zongorázni! Jerry Lee Lewist neki azonnal! Az előadás uncsi volt. A lassú dalok nem állnak neki jól. Persze kell ilyen is, hogy ne unjon rá az ember.
19:57 - Reklám.
20:06 - Reklám vége.
20:07 - Tomi. Bon bon: Érezd magad jól. Elénekelte szépen, unalmasan, energia nélkül. Szerintem nem kérdés, ki esik ki :)
20:15 - Csaba. Louis Armstrong: What A Wonderful World. Ha nem lenne a csávó ennyire modoros, még tetszett is volna. Az első körben így is ő tetszett a legjobban.
20:25 - Veca. Alexandra Burke: Bad Boys. Ugyanaz, mint Norbinál, csak fordítva. A gyorsabb dalokban nem szeretem, nekem itt is hiányzott az energia.
20:36 - Nikolas. Cserháti. Jó volt neki a lassú dal.
20:42 - Reklám.
20:55 - Reklám vége.
20:56 - Norbi. Def Lepard: Let's Get Rocked. Show volt, robbanás nem.
21:02 - Tomi. Eric Clapton: Tears In Heaven. Neki is a lassab dalok jönnek be, bár az érzelemmentes arca nem passzolt ehhez a dalhoz.
21:06 - Csaba. Hooligans: Királylány. Na, eddig az összes közül ez volt a legjobb. nem volt modoros, de volt show, energia, jó ének.
21:13 - Veca. Quimby: Most múlik. Ááá, itt kirobbanhatott volna, de nem sikerült. A gyors részt nem is sikerült hoznia, az indulás is csúszott. Ez lehetett volna az est fénypontja, ha kiengedi a hangját.
21:21 - Reklám.
21:34 - Reklám vége. Közös produkció. Magna Cum Laude: SZINezd újra.
21:45 - Sztárvendég. Bereczki Zoltán.
21:52 - Szavazás lezárva... Vastag-párbaj! Jó eséllyel a zsűri az én tippemet küldi haza.
21:55 - Reklám.
22:02 - Reklám vége. Tomi kezd. Josh Groban: You Raise Me Up. Úgy énekelt, ahogy eddig.
22:04 - Csaba. V'Moto'Rock: Jégszív. Újabb remek előadás Csabától, minden tekintetben neki kellene maradnia.
22:14 - Természetesen Tomi megy haza, MM bevállalta.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bambi101 2010.12.04. 23:36:36

Köszi a posztot, holnap lesz hozzá komment is. Mert természetesen nem értünk egyet mindenben :)

Bambi101 2010.12.05. 14:25:24

Először is el kell, hogy mondjam, lenyűgöző a zenei műveltséged, mert nekem a számok egy részénél fogalmam sincs, hogy ki az eredeti előadó, és ahol az megy, még ott sem tudom mindig a szám címét, de neked mindegyik ment. Le a kalappal!

És akkor most már az énekesek. Nikolasz nekem jobban tetszett, amikor magyarul énekelt, de ott meg sok bajom volt az állandó hajlításaival.

Norbi egyáltalán nem tetszett a Tankcsapdával, az angol dalban meg már nagyon mű volt. Kitartóan állítom, hogy az eredetiség kiveszett belőle, egyre kevésbé kedvelem.

Tomikában egyetértünk, végre hazament. Már ideje volt. A párbajnál már úgy tűnt, nem is akar maradni...

Csaba tényleg nagyon modoros volt az első dalban, a második meg csak szimplán nem állt neki jól. Szerintem. De elénekelve el volt.

Vecának a dalválasztásával nem voltam kibékülve. Ő nem az a nyersen szexi vadmacska, akkor meg mért kell ezt erőltetni? Megcsinálta, csak éppen én többet néztem a táncos pasikat mögötte, mint amennyit rá figyeltem. Mellesleg Zs.-t sem kötötte le... A magyar dala nekem ezerszer jobban tetszett, azzal nem volt semmi bajon, sőt.

A párbajról meg csak annyit, hogy az egyik menni akart, a másik meg maradni. És így is lett.

Ja, azért emlékezzünk meg MM-ről, aki megint nagyon étvágygerjesztő volt.

PerverzBabi · http://perverzbabi.blog.hu/ 2010.12.06. 17:44:41

Eloszor is: itt-ott nekem is puskazni kellett. Masfelol a zenei muveltsegem inkabb a szegenyes kamaszeveimet bizonyitja :)

Ugy latom, egyetertunk tobbnyire. Vecanak valoban csak a lassu szamok allnak jol, de min irtam, lehet, hogy raunnank, ha csak csopogoset enekelne. Norbi a legjobb showman, de akkor az igazi, ha nem tervez nagyon elore. A tuzeskedes remek volt, a dal nem igazan. Nikolas meg mindig unalmas, bar most jobb volt valamivel az eddigieknel. Csaba lesz szerintem a befuto, ha el tudja hagyni a modorossagat. Ez neha sikerul, neha nem.

Jovo heten nem biztos, hogy eloben tudom nezni, kommentelni meg biztos nem...

Bambi101 2010.12.06. 17:50:11

@PerverzBabi: Írsz, amikor tudsz, akarsz, időd engedi, stb. Nem csattogtatok ostort senki háta mögött sem, csak aztán végleg meg ne feledkezz rólam :)
süti beállítások módosítása