Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Lefelé 2.

2010.10.16. 11:03 | Bambi101 | Szólj hozzá!

És igen, kihagytam valamit, vagyis inkább valakit.

Őt.

Havonta-kéthavonta kapok tőle egy pár soros mailt. Minden alkalommal hettekkel később válaszolok neki, valami egy-két soros udvariasat.

Utoljára megírtam, hogy megyek Finnországba. Gondoltam nem gáz, mivel ő délen van, én meg északra megyek.

Aha. Most azt írja, hogy találkozzunk. Akár a reptéren is.

Ez hülye?

Vagy inkább én vagyok a hülye. Nem kéne több mailre válaszolni. Vagy meg kéne írnom, hogy felejts már el végre!

Van valaki aki még szeretne rugni rajtam egyet? Még kb. két cipőtalpnyi hely van rajtam, aztán feladom.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása