Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

X-Faktor

2010.09.27. 22:55 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Jaj, de nehezen álltam ennek neki...

Szóval szombat este először megnéztem a Megasztárt és tökre ki is akadtam. Mert iszonyat hosszú volt. Mert mekkora baromság, hogy két véletlenül (vagy nem?) egymás mellé pakolt emberből az egyiknek mennie kell. Így simán kiestek nagyon jók és persze csont nélkül maradtak benn néhányan a mezőny gyengébb feléből.

Ezután némi fenntartással vágtam bele az X-Faktorba, de hála Istennek, ott ennél azért szimpatikusabb volt a válogatás. Egyelőre még a zsűri kezében minden. Azt még szeretném megkérdezni, mielőtt nagyon belecsapok a lecsóba, hogy miért hívják tábornak azt, hogy összegyűltek 1 napra az egyik bp-i színházban? Nekem a tábor az sátor, meg szalonna sütés meg ilyenek.

De ami a legjobban idegesített szombat este (Liptai "bulvár-ribanc" Claudián kívül) az kétségkívül az időben teljesen össze-vissza ugrálás volt! Néha látjuk, amint bevonul a soron következő ötösfogat, majd 20 perc múlva döntenek az egyik énekes sorsáról, holott 18 perccel ezelőtt ugyanebből az ötösből már csak egy ember volt a színpadon... Mondjuk nem először néz minket hülyének az RTL Klub csapata, azt is imádtam, amikor az egynapos válogatásból összehozott 4 (vagy nem?) műsorban többször elhangzottak olyan utalások, mintha az már a 2., 3. vagy éppen a 4. nap lenne, pedig ugye, nem. Értem én, hogy nem kell mindent érteni, de ennyire logikátlannak lenni és ilyen arcpirítóan elferdíteni a tényeket, az nekem egy kicsit sok.

Mint ahogy MM szörnyű és szürke nadrágja is az volt. Csak hallkan szeretném megkérdezni, nem lehetséges, hogy MM kétkapura játszik...? Mondjuk engem nem zavar - én így is bevállalnám - csak felütötte fejét bennem a gyanú.

De már megint elkalandoztam, ejnye!

A dobos srác Queen-je szerintem tökre jó volt, ami nekem hiányzik ebből a srácból, az valami érettség, de még elég fiatal, szóval később ez még sokkal jobb lesz.

Mazsi és a másik karaokés csaj "drámája" vihar egy pohár vízben. Akkor is Mazsi for president!

A Vastag testvéreknél próbáltam ki először, hogy becsuktam a szemem és csak hallgattam. És náluk éreztem először - meg később még nagyon sokszor -, hogy ez a szöveg itt bizony csak fel lett mondva, mert az átélés, a mondanivaló közvetítése, az nulla volt.

Aztán becsapott a bulvármennykő! Istenem, a furaszoknyás csaj szakított a pasijával és ezt persze mindenképpen ki kellett vesézni jobbról is és balról is. Tényleg elkezdett kavarogni a gyomrom! Még egy ilyen szar blikkes "kis színes" és részemről kuka az egész műsor. És ezt nyugodtan vehetik fenyegetésnek.

Mint ahogy azt is, hogy még egy Lady Gaga dal és felvágom az ereimet. Paparazzi, Poker face... van még ennél lejjebb? Igen, a Bodnár Attila fia, aki egyértelműen elmebeteg. Tuti, hogy valami nem 100-as a csávóban. Félelmetes. Nagyon nem szeretnék vele találkozni egy sötét utcában.

A Nyári lányok ugyanaz, mint a Vastag fivérek (kezd ez az egész egy rossz Fellini filmnek kinézni). Viszon kérlek áruld el, hogy honnan van az a filmes motívumos, kék masnis felső, mert az elképesztően király!!! És a kisebbik testvér mindennek tűnt, csak őszintének nem. Úgy értem, hogy irigynek is tűnt, meg féltékenynek is, meg kárörvendőnek is. Csak kedvesnek nem.

És persze a végén még megtizedelték a jó népet! Ezt az America's got talentben már láttam, egy az egyben ugyanezzel a forgatókönyvvel, szóval nincs új a nap alatt.

Azt hiszem, hogy a mai adásban csak egyet szórtak ki a profik közül vagy nem? Az összes többi még versenyben, de hála Istennek a kedvencek is. Mazsi, a Joe Cockeres srác és a Riszpektes csaj, meg Dzsenifer :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása