Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Kockulok

2010.07.30. 19:33 | Bambi101 | Szólj hozzá!

A héten az egyetlen értelmes dolog, amit csináltam, az az volt, hogy letöltöttem és megnéztem a The Big Bang Theory mindhárom évadát.

Többször sírva röhögtem, annyira jó!

Hogy a jövő héten mit fogok csinálni, azt nem tudom.

Bár már jön lefelé a Top Gear mind a 12 évada...

Baszus, vennem kell egy külső winchester-t, hogy elférjen. Három évvel ezelőtt még azt sem tudtam, hogy ilyen létezik, most meg azt nem tudom elképzelni, hogy lehet nélküle élni...

Mi lesz a következő? Windows-t fogok telepteni???

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása