Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Nem jó ez így

2010.06.02. 11:18 | Bambi101 | Szólj hozzá!

A bejelentés megvolt, az aláírás még nem... mekkora amatőrizmus ez már, basszus!!!

Harmadszor van elhalasztva az új cég bemutatkozása, mert még mindig tökölnek valamin.

Én meg itt állok/ülök és nem csinálok semmit, mert minden döntés attól függ, hogy lesz-e megegyezés vagy sem. Addig senki, semerre...

Álmos vagyok, még nem billent a helyére a bioritmusom.

Náthás is vagyok, mert ebben a rekkenő hőségben megfagyok és hétfőn éjjel még jól meg is áztam.

Legalább éhes nem vagyok, mert duplacsokis brutál muffint toltam reggelire (amúgy 3 napja tiramisut eszem)

Meg akarják vámolni a Victoria Secret cuccomat, a szemetek. Felhívtam és lebeszéltem őket róla, de az ÁFÁ-t nem úszom meg.

Ja, és ma leszólítottak a metrón, hogy hol vettem a "bájos" táskám :) tényleg bájos, piros-fehér kockás, masnis, stb.

Tegnap hallottam a TV-ben azt a szót, hogy tündértilinkó és nagyon tetszik.

Ha egyszer házat építenék, leültetném az építészt és megnézetném vele a Gyűrűk urát, olyan házat akarok, mint amilyen  a hobbitoknak van, nagy kerek ajtóval és ablakokkal.

Már megint össze vissza beszélek, pedig még nem is vettem be semmilyen gyógyszert. Lehet, hogy kéne.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása