Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

A hallgatás bére

2010.06.01. 14:22 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Most már publikus :(

A lényeg az, hogy meg fog szűnni a cég, ahol dolgozom, mi több, fel lesz számolva.

Az embereket áttoljuk egy másik cégbe, ezt a két meglévőt meg felszámoljuk.

Az én imádott főnököm meg felajánlotta, hogy ha akarok én is mehetek a másik céghez, de ha akarok, akkor maradhatok egy határozott idejű szerződéssel az év végéig. Az új cég nyilvánvalóan nem tud velem mit kezdeni, megvan a saját managementje, szóval úgy döntöttem maradok.

Egyrészt mert a felszámolás jól mutat a CV-mben, másrészt meg így tulajdonképpen 7 hónap felmondási időt kaptam és munka kb 2-3 hónapnyi lesz összesen. A maradék időben akár otthon ülhetek és nézhetek ki a fejemből, vagy végre nekiállhatok állást keresni, rendesen, nemcsak úgy ímmel-ámmal.

Ezzel kapcsolatban volt tegnap egy tárgyalásom, ami hidegzuhanyként ért - lásd az előző bejegyzést. A tárgyalás 23:30-ig tartott. Aztán a finneket kiraktam a szállodánál, én meg visszajöttem dolgozni, mivel ma 10:00-ra prezentálnom kellett az elmúlt néhány év munkaszerződés módosításait - kétnyelvűen és aláírva - amit az idióta HR-es b...ott megcsinálni. Hajnali 3-ig írtam, majd taxiba vágtam magam és hazamentem. Kb 4 volt, mire elaludtam, de 8-ra meg be kellett érnem, ami persze hogy nem sikerült. Mindenesetre 10:20-kor az össze szerződés alá volt írva és át volt faxolva. Most viszont ülve-állva elalszom. Hiába, no, nem vagyok már 20 éves, nem bírom úgy mint régen...

Van még egy csomó minden,amit ezzel kapcsolatban le szeretnék írni, de olyan az agyam, mint egy medúza, szóval majd ha kialudtam magam, akkor majd leírom, mert most csak elveszek a mondataimban...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása