Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Déja vu

2010.05.10. 13:18 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Mint tudjuk, a déja vu hiba a Mátrixban.

Szerintem meg rakott krumpli.

Egyszer ugyanis egy rakott krumpli gyártása során majdnem meglátogatott a Tűzoltóság és most hétvégén, már megint...

Én úgyanis úgy szeretem, ha töménytelen mennyiségű tejföl van benne és a sorok közé még olajat is szoktam rakni. Én így tanultam az Anyukámtól és így is csinálom.

Viszont ha mindezt egy viszonylag kicsi edényben próbálod meg elkészíteni, akkor menthetetlenül ki fognak folyni a folyékony hozzávalók. És rosszabb esetben ez mind le fog csepegni a forró sütő aljára. És akkor sűrű, sötétszürke füst fogja beteríteni az egész lakást. És akkor, ha mondjuk kinyitod az ablakot - a redőny mini résein át - ez igen látványosan fog kiömleni az utcára... Még az a szerencse, hogy a földszinten lakom, így amikor az ablakom előtt álló és aggodó emberek ki akarták hívni a Tűzoltókat, akkor ki tudtam szólni nekik, hogy nyugi, csak rakott krumpli készül.

Mondjuk most hétvégén nem volt annyira durva, de azért szellőztettem egy darabig...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása