Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Unatkozom

2010.04.30. 15:08 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Nem azért mert nincs meló, hanem azért mert asszisztensre várok, hogy csinálja már meg amit neki kell, hogy én is tudjak haladni.

Ilyenkor szoktam lecsekkolni a többi bloggert, akiket én olvasok. (és mert egyenlőre nem tudom, hogy kell őket kirakni ide oldalra, maradnak csak így megemlítve)

zoli nyüszög, neki is a körmére égett a munka, szanaszét van, mint mindenkimás.

harminc is már megint nyavalyog, hogy kövér és utál futni, de mert macsóállatnak képzeli magát, ezért erölködik, dühből és haragból. A szokásos.

volver március végén írt utoljára, még az a szerencse, hogy közben itthon volt és találkoztunk, szóval vele kapcsolatban képben vagyok.

dreamdancer szakított a csajával. Gáz szólni neki, hogy engem érdekelne ez a daruszex dolog? Mondjuk az eddigi leírások alapján Dream viszont nem... bár ez valószínűleg kölcsönös. De ez még egy kissé korai és nyomulós, szóval...

psyclonejack most ismerkedik a szemüveg nélküli arcával és tetszik neki, amit lát.

burzsuj -nál ott van a kedvenc vodkám, talpig domina szerkóban :)

Az OurFashion-nél lehet Jimmy Choo-sat játszani, ha valakinek ennyi ideje lenne.

qdb-nél tobzódnak az idióták, íme a mai napi kedvenc:

Di: sose legyé szerelmes :C
Da: en informatikus vagyok

Világutazónál valami hidegfényű öböl a téma - baromi jó, miután most hisztiztem fürdőruha ügyben, aztán meg hídak, amiket szintén utálok.

Az Awful Plastic Surgery-n megnéztem Hilary Swank elcseszett mellét. De vajon miért nem javíttatja ki? Vagy ez közelről így néz ki, nincs mit tenni? Mert akkor lehet, hogy mégse akarnék ilyet...

Ha még 10 percet kell várnom, esküszöm összeszedem a kedvenc és nem kedvenc pasi-típusaimat... az lesz aztán az igazi gügyögős csaj bejegyzés!!!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása