Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Kurva élet

2010.04.28. 17:59 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Kurva élet, kurva élet és még kurva élet is!

Péntek reggelre be kell scannelnem az összes kurva munkaszerződést az összes módosítással együtt, természetesen külön file-okba...

Még jó, hogy nem 500-an vagyunk, mert már így is tegnap reggel óta ezt csinálom és még csak az N betűnél tartok... Kurva élet.

A kurva scannel is utál, ilyenkor meg pláne, amikor bele kéne húznia, 5 percenként összeakad saját magával és kidob, én meg már olyan zizzent vagyok, hogy minden gombot egyszerre próbálok megnyomni. Hülye gép, miért nem bírja megjegyezni, amit nyomkodok, aztán majd csinálja a saját tempójában??? Idióta. És az milyen már, hogy gyorsabban nyomkodom a gombokat, mint ahogy ő csinálja a dolgát? Néha úgy utálom az összes számítógépes, telefonos biszbaszt. Hozzászokom, hogy használjam őket, aztán rohadtul nem működnek. Összeesküvés bazzmeg!!!

Fáj a kezem, kifolyik a szemem. Holnap vidékre kell mennem. Ja, Zs-t is megölöm, ha el nem felejtem estig!

Semmi értelmeset sem csináltam ma, csak scannelek és scannelek. Az előbb már odaadtam a titkárnőnek a saját szerződését, hogy ugyan csinálja már meg legalább a sajátját, ha már a többi top secret...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása