Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Utálok fürdőruhát venni!!!

2010.04.21. 14:48 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Ó, igen, persze azért, mert utálom, amit a tükörbe látok, de amúgy is!

Utálok mini próbafülkékben bugyira vetközni, utálom, hogy a fürdőruhák mind tapadnak, utálom, hogy ami fazonban még elmegy, az színben borzalmas, utálom, hogy ha normális egyszínűt szeretnék, akkor az csak nagymami fazonban és méretben van.

Utálok, utálok, utálok.

Ráadásul baromira drágák is a normális fürdőruhák. Most voltam kinn és néztem meg a Calzedoniát, hát banyek 16.000-ért már van is olyan, ami nem tökéletes ugyan, de elmegy. Köszi, 16.000-ért szerintem már lehetne tökéletes is.

Úgyhogy most megkérdezem Zs-t, hogy tényleg akar-e idén tengerpartra menni, mert ha igen, akkor rendelek a Victoria Secrettől... Ebben az a jó, hogy nem kell felpróbálni, a mindenféle szállítási meg egyéb költséggel együtt a két felső és az egy alsó 90 USD.

Mondjuk, ha nem lesz jó, akkor nem tudom mi van... de erre majd ráérek akkor gondolni, ha megjön és tényleg gáz.

Amúgy ezt néztem ki - mármint ez a két felső és a sima fekete alsóval:

És igen, én nem így fogok kinézni benne :(

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása