Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

De jó, hogy vége ennek a hétnek

2010.04.02. 10:37 | Bambi101 | 1 komment

Ok, utálom, ha nem történik semmi, de ez most egy kicsit sűrű volt..

Volt nekem karrier elbeszélgetésem hétfőn, volt tréning kedden és szerdán, amikor délután még berohantam dolgozni egy kört, sőt kedden még vacsorázni is elvittem a társaságot, aztán tegnap a sokkoló mail. Ja, a tegnapot még megfejeltem azzal, hogy a kapu előtt jöttem rá, nincs nálam a kulcsom, szóval fel kellett hívnom Zs-t, hogy jöjjön haza és engedjen be. Boldog volt. Este kiszámoltam, mikor kéne felkelnem, hogy odaérjek a jógaórára 7-re és ott el is veszett az a bizonyos lelkesedés, amit vinnem kellett volna magammal.

Aztán Zs még éjjel hazajött, gyárthattam tojásos lecsót neki, majd jött egy félig-meddig álmatlan éjszaka. Amikor meg éppen aludtam, akkor a tudatalattim próbálta feldolgozni a nap eseményeit...

Mára baromira sok dolog van, de kedvem az nem sok és Zs meg nem akar kivenni egy nap szabit, hogy lemenjünk oroszlánt simogatni...

Szabadságra kéne mennem. Úgy értem az életemből.

Na mindegy, mindjárt húsvét és az jó, azt szeretjük. Aztán majd még meglátjuk, merre tovább.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

floral 2010.04.14. 11:46:49

Jajj, nagyon titokzatos vagy, kivancsi lettem! :)
süti beállítások módosítása