Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Pánik, pánik

2010.04.01. 14:48 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Már megint sikítozik valaki a fejemben, de folyamatosan!

Mint említettem tréningen voltam/voltunk kedden és szerdán.

És ma kaptam egy mail-t a tréningen résztvevők közül az egyik pasitól. Elsőre nem értettem... illetve azt hittem félreértettem. Aztán megmutattam két politikailag és egyéb szempontból is korrekt embernek és most egyetértünk abban, hogy bajban vagyok!!! Már úgyértem női mivoltomnak köszönhetően újabb kihívással találtam szemben magam.

Először is nem értem! Tényleg nem! Ugyanúgy vislekedtem, mint máskor. Nem voltam kedvesebb és szándékaim szerint semmilyen jeleket sem küldtem! Beszélgettünk, ez igaz, de szakmai dolgokról és más olyan témákról, amikről az ember külföldiekkel beszélget.

Aztán meg mit gondol ez a pasi??? Felesége van és gyereke és hát én sem intimpiercingként hordom a jegygyűrűm, hanem az ujjamon!!!

Aztán meg hol a házinyúlra nem lövünk szabály ilyenkor? Még akkor is, ha nem egy cégnél dolgozunk, jelenleg az ő cége az én cégemnek dolgozik, szóval szerintem ez rá is vonatkozik!

Azt már nem is említem, hogy szerintem kb 20 évvel öregebb nálam, szóval mit gondolt magáról? De tényleg :(

@ szerint teszt. Teszt, hogy hogyan viselkedem ilyen helyzetben. Még az is felmerült bennünk, hogy a saját főnökeim felkérésére elvégzett, pozíciómból fakadó alkalmassági tesz. Aztán ezt az ötletet elvetettük. De ebből is látszik, hogy sokkoló helyzetekre pánikkal reagálok. Szóval, ha tesz volt, akkor bukta. De @ szerint mégiscsak ikább olyan magán teszt. Mert ha erre most "pozitívan" reagálok, akkor haladhatunk tovább ezen az úton... Pfúj!!! Leírni is pfúj!!!

És most bajban vagyok, mert nem tudok ezekkel a helyzetekkel megküzdeni. Nem keresem, sőt, próbálom elkerülni őket, de néha megtalál egy-egy pasi ezzel az ötlettel. Én meg olyan kis idióta kedves Őzike lennék, aki nem akar senkit sem megbántani, ezért nagy valószínűséggel nem fogalmazom meg elég határozottan azt a "NEM"-et. És akkor jönnek a pasik, akik amúgy is azt gondolják, hogy a talán az igen, a nem meg talán... És én újra és újra ilyen idióta helyzetbe kerülök, hogy magyarázkodom, meg menekülök...

Azért nem tettem magamévá mélyebben a budhizmust - bár rendkívül kedveltem a tanításai nagy részét - mert szerintük nőként újjászületni büntetés az előző életben elkövetett hiba/hibák miatt. Én meg amúgy feminista lennék, de ez most nem tartozik ide. Szóval ez tutira karma nekem. Meg kell tanulnom nem kedvesnek, viszont rendkívül egyértelműnek lennem, amikor azt kell mondanom, hogy NEM!!! Amúgy meg tökre nem is tudok nem-et mondani. Ezért is próbálom kerülni ezeket a helyzeteket...

Áááááááááááááááááá, segítség!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Úgy hiányzott ez nekem, mint üveges tóthnak a hanyatesés. Ráadásul face to face megbeszélésem lesz vele kettesben néhány hét múlva, brühühühühüüüü

Ciki "betegnek" lenni a hetekkel előre lebeszélt időpontban? És mi van akkor, ha kapok egy másik időpontot? Jaj nekem, most mit csináljak???

Sürgősen kell találnom egy adagot homokot, amibe beledugom a fejem, amíg kitalálok valamit. Csak addig, tényleg.

 

 

 

 

 

 

Lehet, hogy inkább így kéne?:

 

 

 

 

 

 

 

 

Mert most így érzem magam:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása