Az a jó a különböző hírlevelekben, hogy még keresnem sem kell, hogy mit is szeretnék venni, ők segítenek. Küldik. Különböző rendszerességgel, de érkezik a legújabb venni és álmodoznivaló.
Ehhez persze elengedhetetlenül szükséges, hogy az ember legalább egyszer magától megkeresse a kérdéses cég honlapját és legalább egyszer vegyen annyi fáradtságot, hogy kitölti a megfelelő rublikákat és nyom egy entert. Onnantól kezdve óraműpontossággal érkezik a "hír".
Ebből a szempontból (is) és vagyok minden marketinges álma. Napi 15-20 hírlevél érkezik. Van köztük szakmai, van olyan ami a bécsi rendezvényekről küld nekem tájékoztatást és persze többségében a divat. De kapom a Ferrari és a Maserati hírlevelét is...
És most szeretném nektek megmutatni, hogy mit találtam a Maserati honlapján, hogy mit is szeretnék én most tőlük:
Jó, persze szeretnék egy GranTurismot is, vagy egy GranCabriot, sőt egy Quattroporte is jöhetne, de hát milyen már, hogy simán tudnék ruhát (is) venni tőlük? Beteges, azt hiszem...