Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Nem szeretem a tavaszt

2010.03.01. 17:25 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Nem szeretem, mert én ilyenkor szoktam végiggondolni, hogy hova is jutottam az előző tavasz óta és nem tetszik, amit látok.

Nem szeretem, mert ilyenkor szoktam végiggondolni, hogy merre akarok menni és láthatóan nem arra megyek.

Nem szeretem, mert ilyenkor kell ráeszmélnem, hogy az elmúlt télen sem hagytam el a kilóimat, márpedig lassan jönnek azok a ruhák, amik többet mutatnak és én azt nem akarom.

Nem szeretem, nem szeretem, nem szeretem...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása