Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Ismerősök

2011.10.07. 18:58 | Bambi101 | 2 komment

Amikor elkezdtem ezt a blogot írni, tudtam, hogy van néhány ismerősöm, aki tud róla, főleg mivel technikai ügyekben tőlük kértem segítséget.

Aztán volt olyan, akinek én árultam el.

Aztán Zs. előtt megdőltem.

Tegnap óta tudom, hogy az edzésem nevét soha többet nem írom le, mert idevezethet (na nem mintha onnan ez bárkit érdekelhetne).

És van akinek nem mutattam meg, nem szóltam róla, de valahogy megtalálta.

És akkor most csendben hálát adok, hogy nem írok le MINDENT, mivel az baromira kínos tudna lenni ilyen helyzetekben.

Vagy el kéne innen költözni.

A Bambi102 nagyon gyenge menekülési próbálkozás?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

virgil76 2011.10.08. 17:49:27

Kemény dolog a közlésvágy... :)
a wordpress.com -os blogban az a jó, hogy tudsz privát és jelszavas posztot is írni. Azokba biztosan nem lát bele senki, akinek nem szántad.

Bambi101 2011.10.08. 18:01:58

Itt is lehet. Használom is :)
Csak mivel azt gondolom, hogy tudom, hogy az ismerőseim közül ki olvas, akarva-akaratlanul eszerint szűröm a dolgokat. Aztán amikor kiderül, hogy valaki olvas, akiről nem tudom, akkor azért felmerül, hogy vajon róla vagy vele kapcsolatban mit is írtam... Nem mintha nem vállalnám a véleményem, hanem inkább azért, mert az ember csak becsomagolja amit gondol... Vagyis ilyenkor azon gondolkozom, hogy mennyire nem csomagoltam be a mondanivalóm :( ez így nem egy szép barátság kezdete...
süti beállítások módosítása