Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Vezetek

2011.10.01. 10:30 | Bambi101 | Szólj hozzá!

És közben meg hulla fáradt vagyok, ami nem egy jó kombináció.

Ezért aztán már csináltam olyat, hogy reggel beültem az autó és 10 másodpercbe is beletelt, mire rájöttem, hogy rutinból rossz helyre ültem... mert hogy a kormány a másik oldalon volt.

Tegnap pedig már úton voltam a buszmegálló felé gyalog, amikor rájöttem, hogy a kocsikulcsot szorongatom a kezemben. Azt a kulcsot, ami egy olyan autóhoz tartozik, ami az irodaház mélygarázsában parkol...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása