Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Bent

2011.09.23. 18:37 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Nos, akár kimondom, akár nem: háború van.

És mint minden háborúnak, ennek is kétséges a végkimenetele és mint minden háborúban, ebben is lesznek áldozatok.

Azt legalább elmondhatom, hogy az embereim mögöttem állnak, ezt ma újra megerősítették és a tulajok is elégedettek velem, ami ma szintén elhangzott.

És mint tudjuk, én alapvetően harcos vagyok.

Szóval adott a hadszíntér, van seregem és vannak fegyvereim és igen, van ellenség is.

És én ma új hadszínteret nyitottam...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása