Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Hétvége

2011.07.31. 23:04 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Szombat reggel volt egy durva - de előre látható veszekedés Zs.-vel, majd elhúztam itthonról. Aztán egy középszar ebéd következett a Pastrami-ban. A múltkor tök jót ettünk ott, gondoltunk kiindulópontnak jó lesz, de tévedtünk. A limonádéjuk enyhén erjedt volt és egy közepesen rohadt-barna mentalevelet sikerült rábiggyeszteni. A mentás zöldborsókrémlevesre maximum az ehető jelzőt tudom használni, a szedertorta meg inkább érdekes volt, mint jó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Némi szervezési nehézségek után összeszedtük a maradék csajokat és elindultunk Vác felé, ahol valami világi vigasságok vagy mi a szösz volt. A legjobb rész az evangelista templomban tartott barokk koncert volt, pedig ott is többször összenéztünk, hogy nem szól ez rendesen, nincsenek a zenészek összhangban és az egyik darab olyan depresszív volt, hogy erősen gondolkodtam az ereim felvágásán. Volt még séta a Duna parton, meg Varga Miklós koncert, ami inkább ne lett volna. Végül is olyan 8 körül ültünk vissza az autóba és indultunk haza, teljesen összefagyva. Erre a napra mégsem mondanám, hogy szar volt, de erről csak a társaság tehet. Azt viszont megállapítottam, hogy Vác ugyan nem nagy, de egy hétvégi egynapos kirándulást azért megérne. A főtér nagyon szép, a parton jót lehet sétálni és belőttem a város legjobb éttermét is, szóval hamarosan következik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Este itthon újabb veszekedés Zs.-vel és ultimátum. Aztán éreztem, hogy baj lesz, mert remegtem annyira fáztam. Reggel meg arra ébredtem, hogy folyik rólam a víz és lázas vagyok, csak orrhangon tudok beszélni, és 100-on több papírzsepit fogyasztottam, mint egy közepes város a spanyolnátha idején. De engem nem abból a fából faragtak, hogy feladjam, mivel mára meg kerti grill party volt kirendelve, szóval dobtam egy neocitránt és bekészítettem 2 extra zacskó zsepit.

Majd újabb veszekedés Zs.-vel, olyannyira, hogy megkértem csomagoljon össze és ma már ne is aludjon itthon. Ő nem értett velem egyet, szerintem a problémámat sem értette, de ebben nincs semmi újdonság.

Így aztán újra elhúztam itthonról. A grill party a szar idő ellenére is egészen jól sikerül, a kaja rendben volt és a társaság is jó volt. Bár ma is lilára fázott a kezem-szám.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása