Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

"Hasznos időtöltés"

2011.06.02. 03:06 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Vagyis nem, de azért jobb, mintha egész nap kártyákat tologatnék egy egérrel.

Amiről beszélek, az a különböző "hogyan kell csinálni" jellegű videók bámulása. Lehet sminkelős, köröm festős és frizuráskodós is, nekem mindegy. És persze ezeket ki is szoktam próbálni, mert ugye erre is van bőven időm.

Ennek eredményeként ma egy zseniális (legalábbis szerintem) messy bun-t kreáltam magamnak a barátnőzős kávézáshoz.

Mellesleg mostanában két barátnő is úgy tűnik, hogy nagyon beteg, csak éppen egyelőre egyiknél sem tudják az orvosok, hogy konkrétan mi bajuk van... De a magyar egészségügyről nem akarnék írni, mert minden szót ki kéne akkor fütyülni. Mondjuk azt nem tudom, hogy hogyan lehet írásban.

De vissza a jó dolgokhoz, itt az én mai internetről tanult trendi-kócos feltűzött hajam:

Azt mondjuk nem értem, hogy miért tűnik két színűnek a hajam a képem, szerintem tökre egy színe van.

Ja, és nem baj, ha neked nem tetszik, nekem nagyon.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása