Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Ma

2011.05.19. 23:01 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Most értem haza a szokásos havi kávézásból a lányokkal.

És most elég jó kedvem van, ami azért klassz, mert reggel szar kedvem volt és aztán egy idióta fejvadász felnyomta az agyam, szóval nem indult jól.

De aztán- miközben ültem az utcán és próbáltam levenni a levehetetlen cipőmet, majd megpróbáltam felapplikálni újabb 2 négyzetméter ragtapaszt a lábamra és közben még a csúszkáló zselés talpbetétet is bent kellett tartanom, majd a cipőt visszavenni - szóval eközben felhívott egy másik fejvadász és megállapodtunk egy holnapi interjúban.

A lányokkal megint tök jót dumáltunk, komolyan nem is tudom, mihez kezdenék nélkülük...

És mostanra már leborotváltam a lábam - mivel holnap szoknyában fogom nyomni - lemostam és újralakkoztam a körmöm, ma már másodszor (először a fekete-arany-piros tűnt el, most meg az 5 órája felkent kék, így most nagyon szerény rózsaszínben pompázom).

Most akkor el kéne húzni aludni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása