Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Bevásárlólista

2011.04.29. 11:36 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Nem fog összejönni ez az alvás dolog, legalábbis most nem.

És semmi "értelmeshez" sem kezdenék most neki, mert mindjárt nézem az esküvőt, mert nincs jobb dolgom, meg mert ilyet még úgyse láttam.

Valamint rájöttem, hogy kissé rendezetlenek a gondolataim a sminkes bevásárlólistámmal kapcsolatban és ha már úgyis közléskényszerem van, akkor megcsinálom itt és most.

Ez azért lesz klassz, mert ugye ez egy ego-blog, így akik ezért olvasnak, azok számára ez tökéletesen irreleváns bejegyzés, akiket meg esetleg érdekelne, azok meg nem tévednek ide, mivel ez nem egy beauty-blog.

És akkor ennyi tökéletesen felesleges bevezetés után rendszerezzük gondolatainkat!

Figyelem, extra hosszú bejegyzés következik, jó sok képpel!

Bőrápolás, kence-fince:

 

Mi ez: Clinique, Liquid Facial Soap - oily skin formula

Mire való: letisztítani az arcomat

Miért kell ez nekem: mert ez tényleg nagyon-nagyon jó, az összes sminket és koszt leszedi, miközben egyáltalán nem szárítja az arcomat, vagyis utána nincs húzó-feszülő érzés, valamint az olajmentes formulának köszönhetően nem jut több olaj a bőrömre, mivel azt ő is nagyon klasszul tud termelni. Eddig csak azért volt ilyenem, mert mintában kaptam egy csomót, de mostanra teljesen kifogytam belőle.

                                           Ára: 4.792,- forint a Strawberryn, hogy itt a Clinique boltban mennyi azt nem tudom és a neten sehol sem találok hivatalos árat, majd ha nagyon unatkozom, akkor elmegyek és felírom az árakat, ami elég vicces lesz..., 200 ml - megnéztem, a Douglasban 4.700,-

 

Mi ez: Clinique, Clarifying Lotion 3

Mire való: eltávolítja az elhalt hámsejteket a bőrről

Miért kell ez nekem:  évek óta alap, reggel és este a rutin része, kifogyóban

Ára: 6.239,- a Strawberryn, 400 ml, a Douglasban 6.400,-

 

 

Mi ez: Clinique, Dramatically Different Moisturizing Gel, magyarul "sárga krém"

Mire való: hidratálásra, illetve nedvesség pótlásra

Miért kell ez nekem: amikor először próbáltam nagy csalódás volt, mert ezer apró pattanást kaptam tőle, de ez most már egy újabb formula, ez pedig kifejezetten az én bőrömre való. Már kipróbáltam - mert állandóan hozzámvágnak mintákat - Isten tartsa meg jó szokásukat - és imádtam

                                          Ára: az 50 ml 4.070,- forint a Strawberryn, ebből csak 125 ml-s volt a Douglasban, az 11.900,- volt

 

Mi ez: Clinique, Moisture Surge Extended Thirst Relief, "rózsaszín krém"

Mire való: extra nedvességpótlásra, ami így 30 felett nem jön rosszul

Miért kell ez nekem: mert imádom! Egyszer már volt, de mivel giga drága ezért azóta is próbálom helyettesíteni valami mással, de ezt az érzést még eddig egyetlen másik hidratáló krém sem nyújtotta

                                          Ára: a 75 ml ára 12.460,- forint                 

 

Mi ez: Clinique, All about eyes rich

Mire való: szemkörnyékápóló

Miért kell ez nekem: mert nem akarok ráncokat a szemem köré, tökéletesen elég, sőt sok is a panda karika, ami már megvan. A ráncok legjobb ellenszere meg ugye a hidratálás, a hidratálás és a hidratálás, vagy esetleg még a nedvesség pótlása

Ára: 7.233,- forintot kérnek a 15 ml-ért

 

Mi ez: Clinique, Superdefense SPF25 Age Defense Moisturizer

Mire való: most lenyomhatnám a pr dumát a káros környezeti hatásokról és hogy ez a krém felveszi ellenük a harcot, de lássuk be, ez egy ránctalanító krém

                                          Miért kell ez nekem: hogy ne legyek, vagy ne legyek még jobban ráncos, ennyi

                                         Ára: 10.398,- a Strawberryn, a Douglasban 11.400,-

 

Mi ez: Clinique, Pore minimazer thermal-active skin refiner

Mire való: elvileg pórus összehúzó cucc, gyakorlatilag inkább olyan, mint egy kémiai hámlasztó

Miért kell ez nekem: mert a szemem alatti fekete karikákon kívül a tág pórusaim a kedvenc vesszőparipám. Meg azért, mert kipróbáltam és tök klassz volt, hogy vízzel érintkezve felmelegedett, ezáltal kitágítja a pórusokat, amelyeket azzal a mozdulattal ki is tisztít. Meg azért is kell, mert egyelőre nem telik az "igazi" kémiai hámlasztásra, pedig hogy szeretnék én olyat (is). Mellesleg ilyen pórus összehúzó cuccból van még vagy 4 fajta a maszktól kezdve a szérumig minden.

                                          Ára: 8.318,- a Strawberrym, 9.900,- a Müller drougstore-ban

 

Ami kimaradt:

- kell még egy krém a szememre illetve a szemkörnyékemre, azt már a múltkor kinéztem a patikában, nem Vichy, de valami hasonló, na az kifejezetten a karikák eltüntetésére való és olyan 3-4.000,- forint körül volt az ára

- kell találnom egy másik szemfesték lemosót, mert a mostani Yves Roches-t utálom. Egyrészt iszonyat olajos, külön le kell sikálnom, miután megszabadultam a szemfestéktől és az új csillámos festékeimmel nem is boldogul

 

Smink - alapozó, korrektor:

 

Mi ez: Chanel, Vitalumiére

Mire való: alapozó

Miért kell ez nekem: mert ez a világ legjobb alapozója! És ez nem az én véleményem - én csak kellően sznob vagyok - hanem több igencsak hozzáértő szakember és bloggista szerint.

Ára: 11.500,- a Sb-n, 12.000,- valamennyi a Müller drougstore-ban. Az egy kicsit megnehezíti a dolgot, hogy mivel sosem volt még ilyenem, így nem tudom melyik szín kell nekem, szóval el kell mennem egy olyan helyre, ahol árulnak ilyet és ki kell választanom, 30ml

 

Mi ez: Dior, Nude natural glow hydrating makeup SPF25

Mire való: alapozó

Miért kell ez nekem: mert ez a világ második legjobb alapozója és én meg Dior-fun vagyok, szóval...                              

Ára: 30 ml, 9.200,- körül a Sb-n, most a legtöbb szín olcsóbb az Anyák napja tiszteletére, konkrétan 6.329,-!!! A Douglasban és máshol is több, mint 12.000,-.

  

  

Mi ez: Clinique, Line smoothing concealer

Mire való: korrektor

Miért kell ez nekem: volt már ilyenem és nagyon szerettem, aztán a kozmikusom rábeszélt egy másik cuccra, amit utálok, mert sárgás színe van, aztán meg kaptam ajándékba egy másik típusú, de szintén Clinique cuccost, az meg piszkosrózsaszínt varázsol a karikáimból a szemem alatt, szóval azt is utálom. Ezt meg szerettem, mert jó a színe, tökéletesen fed és baromira sokáig elég, szóval így nem is drága.

                                     Ára: 9g, kb olyan 3.500,- forint körül a Sb-től, 4.500,- a Douglasban

 

Smink - szem, száj és mi ingere:

 

Mi ez: Dior, 5 Color Couture Colour Eyeshadow Palette - No. 804 Extase Pinks 6g/0.21oz

Mire való: nyilvánvalóan szemhéjpúder

Miért kell ez nekem: mert gyönyörű! Ezt ígértem meg magamnak, ha végre lesz fizum. Ebből a típusú palettából kb. olyan 6 féle van még, ami tetszik, de ez MUST HAVE!                           

Ára: 11.500,-  a Sb-n, a Douglasban 16.000,- valahányszáz

 

Mi ez: M.A.C., Pro palette refill pan

Mire való: szemhéjpúder

Miért kell ez nekem: mert szükségem van néhány speciális színre, mint például ez a ragyogó sárga, mert a M.A.C. cuccok iszonyat jók, mert ezeket lehet a képen is látott formában kapni, és belerakni egy szintén M.A.C. tárolóba

Ára: mivel a Sb-n nagyon korlátozottan vannak a színek, így ez tutira a M.A.C. boltból lesz, kb. olyan 3.000,- forint körül van, 1,3g

 

 

Mi ez: Bourjois, New little round pot eyeshadow

Mire való: szemhéjpúder

Miért kell ez nekem: mert szükségem van néhány alap színre, mint például rózsaszín, pezsgő, fehér, szürke, világos barna és ez a lime zöld is. Amúgy ez a cucc "Best Eyeshadow 2010" díjas és tényleg nagyon jó vele dolgozni, jól pigmentált, jól fed és könnyű vele dolgozni. A csillámos színek már megvannak. 

                                         Ára: 1,5 g, 3.000,- forint körül van a Müllernél

 

Mi ez: M.A.C., Glitter

Mire való: hát glitter

Miért kell ez nekem: na ez tipikusan a "gyönyörű, tehát kell" és a "teljesen haszontalan" által alkotott közös halmaz. Mert minden napra, munkába durva, ráadásul kell valami speckó cucc, amitől ott marad a helyén, amúgy csillámos festékem van egy pár, szóval ha egyszer használnám, akkor sokat mondok, de ettől még tényleg nagyon szép

Ára: olyan 5.000,- körül van emlékeim szerint itthon a M.A.C. shopban

 

Ami kimaradt (mert még nem tudom pontosan honnan és milyet):

- kellene néhány szemceruza: szürke, emerald zöld, navy kék, lila

- szemöldök ceruza, valószínűleg M.A.C. lesz, mert az tűnik a legjobbnak

- miután a barna szemhéjtus nagyon bevált, a fekete meg alap, így kell egy olyan is, méghozzá gél állagú. A Bobby Brown elvileg a legjobb, de az drága és itthon csak a Douglasban lehet kapni, ahol az eladók sokkal inkább magukkal vannak elfoglalva és nem a vásárlókkal. Lehet M.A.C. is, de akár az olcsóbb, de nagyon jó kategóriás Maybellin is.

- rúzsban kissé tanácstalan vagyok, de egy natúr színű és egy korall biztosan kell

- azt már mondtam, hogy szájfényből sosem elég, most a Bourjois 3D-re vagyok rákattanva, nagyon szép, kellemes viselni, nem csomósodik, hanem szépen lassan elkopik és olyan 3.000,- forint körül van, ami szintén kellemes

- a körömlakkokat sem veszem ki külön, mert már unom ezt írni és még nincs vége és amúgy sem tudom a márkát, mert persze Chanelt és Diort szeretnék, de az horror árú, inkább valami középkategóriás lesz, mondjuk O.P.I., mert azt itthon is lehet kapni. Az igazán klasszakat persze nem lehet, mint pl. butter London.

Eszközök:

 

Mi ez: Shu Uemura, szempillagöndörítő

Mire való: göndörítésre

Miért kell ez nekem: göndöríteni kell, ez nem kérdés és ez a legjobb, ami jelenleg kapható. Mondjuk itthon konkrétan nem kapható, de majd lövünk valamit az e-bayről

Ára: 20 $ körül

 

 

Mi ez: Ardell, műszempilla

Mire való: lenyűgözni és rebegtetni

                                         Miért kell ez nekem: hááát, ezt nehéz lenne megmagyarázni, de mondjuk mert még ilyenem sose volt, vagy valami ilyesmi

                                         Ára: fogalmam sincs, még nem találtam meg, hogy ebben az országban hol lehet ilyet találni

 

Mi ez: M.A.C. ecsetek

Mire való: alapozót, festéket és minden egyebet felkenni az arcomra

Miért kell ez nekem: igen, tudom, hogy pl. az alapozót fel lehet vinni szivaccsal is - ami van - és ujjal is, eddig is ezt csináltam, ráadásul ujjból csak a kezemen kéznél van 10 darab, de hát mégiscsak... de az alapozó ecseten kívül még létezik satírozó, árnyékoló és még ezerféle. És akkor a bőr ecsettartóról ne is beszéljünk, ami aztán abszolút a szívem csücske.

                                          Ára: azt hiszem a legolcsóbb ecset olyan 5.000,- forint körül van, talán a legdrágább kb. 13.000,- és a bőr ecsettartó is ilyen árban van

 

És most akkor mára itt a lista vége, de persze ez állandóan változik - mondjuk hosszabb lesz és nem rövidebb - de majd updételek.

Up-date:

Úgy tűnik, hogy a Clinique cuccokat nem feltétlenül érdemes kintről rendelni, főleg mivel a jövő héten akciózik a Clinique itthon, vagyis ha olyan 9.000,- forint körül költesz, akkor ajándékot adnak, általában egy neszeszert (nekem ebből kb. 15 különböző van), amiben kis termékminták szoktak lenni, meg néha szempillaspirál is. Majd mindjárt megnézem, hogy idén mi lesz benne, de nekem most egy Clarifying Lotion mindenképpen kell és egy korrektorra gondoltam, az viszont pont egy ezressel olcsóbb kint. Sőt, 2 termék vásárlásakor +1%-kal olcsóbb minden, illetve attól függően, hogy hányadik vásárlásod, szintén kapsz +1-2% kedvezményt. Szóval a kérdés most az, hogy az a plusz ezer valahányszáz forint megéri-e az ajándék cuccért vagy sem...

A Strawberryn mindennap változnak az árak, ez sajna árfolyamfüggő, szóval a megrendelés után inkább nem kéne nézegetni azt, amit már ígyis-úgyis megvettem.

Inkább a sminkcuccokat érdemes kintről rendelni, a Dior 5-ös szemhéjpaletták közül sok most olyan 9.000,- forint körül van, ami iszonyat jó ár, mivel itthon 16.000,- egy olyan.

A Dior Nude alapozó meg nem kérdés a mostani hatezer-párszáz forintos árával!!! Csak Zs.-t kell valahogy rávennem...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása