Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Headache

2011.04.19. 12:54 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Már tegnap este is úgy feküdtem le, hogy pokolian össze akarta valaki nyomni a fejem. Nem esett jól.

Aztán éjszaka valami sci-fis, horroros, alienes, idegen bolygós szarságot álmodtam, ahol volt valaki akiben megbíztam, akit szerettem, a többiektől meg nagyon féltem, hogy elkapok tőlük valamit és eközben meg túl is kellett élni valahogy. Arra is emlékszem, hogy néha megfogalmaztam a gondolatot, miszerint mekkora baromságokat álmodok már megint...

És ma reggel is ugyanazzal a tompán lüktető fejfájással ébredtem.

Mondjuk a jobb szemem tegnap óta úgy "dobol", mintha fizetnének érte, ez vajon mi és miért.

Azt csak úgy mellékesen mesélem el, hogy 1 hónapnyi nappal alvás és éjszakai ébrenlét után - ahol az utolsó 1-2 hétben már csak minden második nap sikerült aludni - kb. 1 hónapja önként és dalolva (a szervezetem döntött így, én meg ráhagytam) visszaálltam a normális kerékvágásra/ba. Vagyis éjjel alszom, nappal meg ébren vagyok. Néha különben pokolian nehéz felkelnem reggel vagy ébren maradnom napközben, de azért megyeget.

És most akkor megyek vásárolni, mert Zs. rászokott, hogy minden nap főzzek valamit, amit ő szintén nagyon élvez, velem ellentétben. Úgy érzem magam néha, mint egy kib...tt háztartási alkalmazott. Már pedzegettem, hogy fizethetne érte...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása