Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Mostanában

2011.03.22. 21:11 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Hát nem nagyon történik semmi, ez van. Ha az elmúlt hét + a mostani összes történését összeszedem, akkor sem jön ki egy normális poszt.

De azért hogy legyen valami...

A múlt hét elején küldtem ki megint önéletrajzokat, ennek eredménye 1 db telefonos interjú egyelőre, azt is álmomból felkelve toltam le. Majd meglátjuk.

J.-vel voltunk színházban, bár inkább zabot hegyeztünk volna helyette! Senki ne menjen el a Radnótiba megnézni az Alkonyt! Tényleg ne. Egyszerűen pocsék. Szar a darab, szar és szájbarágós a rendezés, szar a jelmez. A színészek - Csányi, Cserhalmi - kihozták belőle, amit lehetett, de ebben sajnos semmi sem volt. Utána beültünk a Vak Varjú étterembe, na az legalább jó volt. Isteni finom a házi derelye, majdnem olyan jó, mint amit Anyuszi csinál.

Nagy unalmamban még mindig sminkben nyomom, egész napokat (éjjeleket) tudok eltölteni smink-video-blogok nézésével és hát persze, hogy nem bírtam ki és rendeltem a strawberry.net-től. Meglátjuk, hogy tényleg az-e, amit szerettem volna, meg hogy mikorra ér oda. És ma nyomtam egy Clinique kört is, összeírattam a csajjal, hogy mit kéne nekem, aztán majd azt is megrendelem Ámerikábú. Mert hogy onnan sokkal olcsóbb. A fene se érti ezt. Amúgy sminkblogban Ő a király: www.lisaeldridge.com/

Ma meg még elvittük az én gyönyörű cicámat doktor bácsihoz, mert hapcizik és hány, valamint gond volt a fogacskájával és van egy spirálban növő körme, amit már nem tudunk itthon vágni. Doktor bácsi tényleg alaposan megvizsgálta és elvileg minden rendben van, nem kövér, nem sovány, a szíve rendben, a mája és a veséje is, hőmérséklet ok. Azért a biztonság kedvéért kapott egy antibiotikum szurit, a hányás a doki bá szerint cicáknál normális, még akkor is, ha naponta van. A fogproblémát igen drasztikusan oldotta meg, mire kettőt pislogtam, már ki is húzta szegénynek! A cica ezt még tök jól tűrte, velem ellentétben, aki majdnem elájultam és még a szám is tátva maradt. A kacska köröm levágásához viszont 3 ember kellett és szegény olyat visított, mintha legalább is megnyúzták volna, de legalább nem kellett őt altatni, ahogy a másik idióta doki akarta. Attól ugyanis én be vagyok szarva. A házban egy csajnak a mini kutyáját így tették el láb alól, hát meglódult az altató na. De túl vagyunk rajta és már meg is békült velem az én Drágaszágom.

Amúgy ettől a halálosan édes kilógó fogacskától szabadította meg a doki bácsi:


 

 

 

 

 

 

 

Hát itt tartunk most.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása