Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Zoo

2011.03.14. 19:07 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Tegnap elmentünk az Állatkertbe, ami egyrészt jó volt, mert levegő meg állatok, másrészt meg rémálom volt, mert ott rendezték a helyi "véranyu" találkozót, az összes neveletlen és visító kölyökkel együtt! Nem lehetne havonta legalább egyszer gyerekmentes nap az állatkertbe? Ja, nem. Elfelejtettem, hogy nekem kevesebb jogom van bármihez, mint a véranyu kolóniának.

Az állatkert viszont nem volt túl fair, mivel kiírták, hogy sms-ben is lehet jegyet venni, de azt már nem, hogy akkor nem kapod meg a beharangozott 10% kedvezményt. Na nem mintha ez megrázott volna, csak éppen nem volt tisztességes.

A nap végére meg brutál migrén volt kiosztva, fekvéssel és állandó hányingerrel. Ebből mára is maradt még fantom-fájás formájában, de most már használható vagyok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A harmadik képen lévő fekete kis fickót meg is szeretgettem, mert elértem és mert hagyta magát :)) És most látom, hogy mintha majom-napot tartottam volna...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása