Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Figyelemelterelés

2011.02.28. 20:05 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Hogy a tegnapi sokk-terápia után eltereljem a figyelmem, valamint hogy az Oscar-díj átadásig hátralévő időt eltöltsem, elkezdtem smink és divat videoblogokat nézni.

Ennek eredménye 1 új sminkelési technika elsajátítása, valamint ma az ehhez szükséges eszközök beszerzése. Meg egy tuti smink rajtam, mivel a Douglas-ban a hölgy megragadta az alkalmat és hogy megmutassa hogyan kell használni a cuccost amit kinéztem, szépen ki is sminkelt. Konkrétan embernek érzem magam.

A régóta vágyott ejtett nyakú, rövid ujjú felső már csak ráadás volt, a maga 50%-os árával.

Minden más rendkívül szarul alakult ma. Jöttek az elektromos hulladékért, de nem tudták elvinni, mert az egyik rack szekrény túl nagy volt és náluk meg nem volt szerszám szétszedni, a másikból meg nem voltak kikötve a cuccok, ahhoz meg nem nyúltunk volna, mivel a franc se akar semmit sem fogdosni, amiben elvileg erősáram lehet.

Hála az Istennek nőből vagyok, úgyhogy az elsőre rendkívül ellenséges szállító pasik a végére majd összetörték magukat, hogy találjanak megoldást a problémára. Elvileg holnap újra jönnek. Majd meglátjuk.

A tágra nyitott őzikeszemeimnek köszönhetem azt is, hogy holnap reggelre szereztem villanyszerelőt, aki kiköti a kikötni valókat.

A sima hulladékosnak meg lerohadt az autója, úgyhogy a holnap reggelből most elvileg holnap délután lett. Ezt is meglátjuk.

Szóval to be continue...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása