Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Ma

2011.02.21. 15:14 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Annak ellenére, hogy ma interjúra kellett mennem, sikerült hajnali 4-kor lefeküdnöm.

Ez annak köszönhető, hogy egyrészt küldözgettem némi önéletrajzot, másrészt viszont múviztam is. Pl. megnéztem a Vágy villamosát Marlon Brandoval és Vivien Leigh-vel. Ez egy 1951-es, fekete-fehér film és ennek ellenére egészen nézhető. (nem mellesleg 3 Oscart kapott és ezen felül 7 jelölést). Amúgy a Vágy villamosa nem épp a kedvenc Tennessee Williams drámám, olyannyira nem, hogy amikor színházban láttuk Zs.-vel, akkor ő éppen nyüszögött, hogy nincs jól és menjünk haza és én nem is ellenkeztem. Pedig Eszenyi Enikő játszott benne, akit én nagyon kedvelek.

Btw, ha már filmek, akkor az Eredetet kétszeri megnézés után sem biztos, hogy teljesen értem, a The backup plan egészen nézhető, mintahogy a Predators is. A Quills furcsa és kicsit gyomorkavaró, de amúgy nagyon jó. A többire meg már nem is emlékszem. Amúgy amikor a múltkor írtam, hogy 100 valahány GB-nyi filmem van, akkor az egy kolosszális tévedés volt. Annyi szabad helyem van az 500 GB-os winchesteren.

Ja, az interjú. Azt gyanítottam, hogy ez az állás nem feltétlenül nekem való és igazam is lett. Sok lennék én oda, nem is kicsit. Viszont egy nagyon kedves pszichológus csajszi interjúztatott a fejvadász cégnél és miután megállapodtunk, hogy most nem küldi tovább az önéletrajzomat, még beszélgettünk egy kicsit. Amúgy azt mondta az önéletrajzom hibátlan, az interjú alatt végig tökéletesen teljesítettem (egy hibát csináltam csak, de azt én is észleltem), sőt kifejezetten üdítő volt velem beszélgetni.

És ma egész nap hullott a hó, olyan igazi, szép hópihék szálltak, amit én imádok. Biztosan sokan azt gondolták, hogy kattant vagyok, amikor a buszmegállóban bámultam a kabátomra esett hópihéket. Viszont én így közelebbről is megszemlélhettem egy óriás példányt! Kb. 1 cm átmérőjű hópihét láttam, az igazi szépen rajzolt kristály fomájút!!! Órákig el tudnék nézegetni ilyen szépségeket.

Majd amikor hazaértem beszélgethettem a upc ügyfélszolgálatosával, ami viszont felért egy kínzással A srác olyan brutál tájszólással beszélt, hogy rendesen fájt minden szava, konkrétan összerándultak az arcizmaim minden szavánál. És szeretett beszélni, hogy egyem a szívét... Majd megállapítottam, hogy még a gép-hang néni is tájszólással beszél, de ő a kevésbé durvát nyomta. Úgy tűnik, hogy a upc-nél csak az lehet ügyfélszolgálatos, aki nem tud szép kiejtéssel beszélni.

Azt hiszem, hogy most viszont lefekszem aludni, mert álmos vagyok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása