Napi rutin

Bambi101

Egy őzike kalandjai a nagyvilágban

Összefoglaló

2011.02.04. 18:55 | Bambi101 | Szólj hozzá!

Tetszetős megemlítette, hogy nem nagyon írok... Hát mert nincs mit. Azt már leírtam, hogy délben/délután kelek, aztán csinálok valamiket, aztán meg hajnalban lefekszem. Ennyi.

A napokban az utamba akadt egy állatpatika, úgyhogy beugrottam. Ez kb. 6 rugóba került nekem. Mert kellett az én gyönyörűmnek Béres csepp, meg multivitamin, meg szőrcsomófeloldó kence extra rosttal. És akkor még kaját nem vettem neki és orvoshoz sem kellett vinni...

Tegnap egy kitartóan hosszú áramszünet volt, köszönhetően az Elektromos Műveknek, mert valami izét cseréltek valami izére. Reggel konkrétan arra ébredtem, hogy csend van. De nagyon. Semmi alapzaj, semmi elektromos búgás. Aztán nem is nagyon tudtam mit kezdeni magammal, mert valahányszor akartam valamit csinálni, nagyon gyorsan rájöttem, hogy így vagy úgy, de kell hozzá áram. Nem tudtam fogatmosni, mert kqva sötét volt bent és semmit sem találtam, nem volt net, se Tv, se semmi. Jobb híjján visszafeküdtem aludni. Aztán délután 2-re visszajött az áram és akkor már volt is elfoglaltságom, mivel néhány gépet újra kellett programozni, aztán egy biztosítékot levágott az áram, szóval elvoltam egy darabig, amíg minden olyan lett, mint előtte.

Ja, és valamelyik nap scannert is telepítettem, ami másnak valószínűleg olyan, mint nekem sminkelni - vagyis 5 perc és alap, de nekem azért ez nem rutin. Viszont nem volt hajlandó magát feltelepíteni, szóval nekem kellett az illezstő programot leszedni a netről és használni is. És láss csodát, működött! Nagyon meg voltam magammal elégedve.

Amúgy voltam ma interjún. A megpályázott állás nem az én szakterületem ugyan, de hosszútávon lenne benne kihívás, sőt lehetőség is bőven. A cég meg nem a legszinpatikusabb, de ez végre egy komoly és nagy cég, igazán komoly szakmai munkával. A főnököm meg tök szinpatikus lenne, szóval akarnám én ezt nagyon!!! Annyira mindenesetrre sikerült magam eladnom, hogy a tesztet is megiratták velem, ami jó, mert ezek szerint kellően meggyőző voltam. Annak ellenére, hogy nem titkoltam el, ez tényleg nem az én szakterültem. Vagyis az eddigi munkám során csináltam már ilyet, nem is keveset, de nem ez töltötte ki a napi 8 órámat. Arról nem is beszélve, hogy az embereket - akikkel együtt kell majd dolgoznom - nemes egyszerűséggel farkasként jellemeztük közös megegyezéssel. Szóval itt lehetne bőven tanulni és fejlődni, mind szakmailag, mind pedig az emberekkel történő kapcsolattartás szempontjából. Vagyis vért pisilnék, de ez nem tántorít el. Nagyon tetszene és nagyon akarnám én ezt! Most már csak azon múlik minden, hogy milyen lett a tesztem, illetve hogy milyenek lesznek a további jelöltek. Szorítsatok nekem légyszi, mert nagyon akarom ezt!

Visszafelé az interjúról beugrottam a Daubnerbe, merthogy útba esett. A gauda sajtos pogi kitartóan verhetetlen, mint ahogy a tökmagos is, de olyat most nem vettem. Vettem viszont egy Malakoff tortát magamnak, ami király, de szétcsapta a gyomrom 1 perc alatt, ellentétben a Zs.-nek vett málnás túrótortával, ami szintén zseniális.

Egyelőre ennyi.

Up-date: Az Isten szerelmére, 13 órája fent van a The big bang theory új része a neten. Miért nincs még magyar felirat hozzá???????????????? Ööööö, függő lennék?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása